English

معاون سیاسی استانداری فارس:

دفاع مقدس نشان داد که با اعتماد به جوانان می توان پیشرفت کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز نیز باید همانگونه که در دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد شد و آنها نیز خوش درخشیدند و نشان دادند که با تکیه به آنان می توان موفق شد و پیشرفت کرد؛ باز هم به جوانان اعتماد کنیم و از ظرفیت، توان، خلاقیت و نیروی جوانی آنها در اداره کشور به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

دفاع مقدس نشان داد که با اعتماد به جوانان می توان پیشرفت کرد

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از استانداری فارس، اسماعیل قزل سفلی، در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی از روزهای آغازین انقلاب تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا از هر طریق از جنگ سخت و نرم و جنگ ترکیبی گرفته تا به راه انداختن فتنه‌های متعدد نظام را با چالش مواجه کنند که تاکنون در این راه ناکام مانده‌اند.

وی ادامه داد: آنچه که امروز برای امید آفرینی از اهمیت بسیاری برخوردار است بحث جهاد تبیین است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، در این جهت با بهره گیری از همه ظرفیت ها در فضای حقیقی و مجازی باید در میدان باشیم که در این مسیر بهترین رویکرد گفتگو با جوانان و نوجوانان است. باید به آنان از واقعیت ها و البته پیشرفت ها با زبان خودشان حرف زد. امروز بیش از گذشته به جهاد حرف زدن با مردم نیاز داریم چرا که اگر ما این کار را نکنیم دشمن در کمین نشسته قلب و ذهن جوانان و نوجوانان را تسخیر خواهد کرد.

او اظهار کرد: دشمن امروزه با جنگ ترکیبی ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده تا بتواند جوانان ما را از راه و مسیر پیشرفت منحرف کند اما تاکنون در این کار موفق نشده است.

معاون سیاسی استاندار فارس گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که می‌توانیم قوی و مستقل باشیم و با اتکا به جوانان در مسیر پیشرفت گام برداریم و به دستاوردهای بسیاری نیز برسیم.

وی، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب ادامه داد: هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد باید واقعیت‌های دفاع مقدس و اینکه چگونه پیروز جنگ هشت ساله شدیم را بیان کند.

معاون سیاسی استانداری فارس، خودباوری ملت ایران را نیز از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و گفت: این جنگ سبب شد که ملت بزرگ ایران از خود باختگی از عدم اعتماد به نفس فاصله بگیرد و و باطن زیبای خود و تمام ارزش های دینی، ملی و انقلابی خود را پیدا کند.

قزل سفلی، با اشاره به نقش بی بدیل جوانان در دوران دفاع مقدس و درخشش آنها در مقابله با دشمن افزود: امروز نیز باید همانگونه که در دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد شد و آنها نیز خوش درخشیدند و نشان دادند که با تکیه به آنان میتوان موفق شد و پیشرفت کرد؛ باز هم به جوانان اعتماد کنیم و از ظرفیت، توان، خلاقیت و نیروی جوانی آنها در اداره کشور به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه