English

سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز:

امکانات ورزشی شهرداری شیراز در اختیار سازمان ورزش و جوانان قرار می‌گیرد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: شهرداری شیراز با توجه به سرانه ورزشی که در اختیار دارد می‌تواند با سازمان ورزش و جوانان همکاری‌های لازم را انجام دهد تا از این سرانه ورزشی که به‌خوبی و با دید دوراندیشانه توسط شهرداری برای مردم شهر ایجاد شده، بتوان برای استعدادیابی ورزشکاران نوجوان و جوان استفاده کرد.

امکانات ورزشی شهرداری شیراز در اختیار سازمان ورزش و جوانان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سیدکمال پاک فطرت در دیدار با معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: سازمان ورزش و جوانان به‌ عنوان متولی ورزش از ظرفیت خوبی در حوزه ورزش حرفه‌ای برخوردار است و شهرداری هم به‌عنوان مدیریت شهری و به‌دلیل ارتباط مستقیمی که با مردم دارد در راستای ورزش همگانی می‌تواند گام‌های موثری در این عرصه بردارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز درباره تعامل شهرداری با مجموعه ورزش و جوانان شهرستان شیراز هم گفت: همواره هم‌افزایی و همکاری بین دو یا چند مجموعه می‌تواند باعث افزایش بازدهی در آن عرصه شود و این مسئله در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی هم مستثنا نیست.

وی افزود: شهرداری شیراز با توجه به سرانه ورزشی که در اختیار دارد می‌تواند با سازمان ورزش و جوانان همکاری‌های لازم را انجام دهد تا از این سرانه ورزشی که به‌خوبی و با دید دوراندیشانه توسط شهرداری برای مردم شهر ایجاد شده، برای استعدادیابی ورزشکاران نوجوان و جوان استفاده کرد.

پاک‌فطرت اظهار کرد: سازمان ورزش و جوانان با ظرفیت مهمی که در هیئت‌های ورزشی دارد، می‌تواند در بحث استعدادیابی فعالیت کند و این امر باعث می‌شود تا سال‌های آینده ورزشکارانی بزرگ از شیراز در سطح ملی و بین‌المللی بدرخشد.

وی با اشاره به توسعه بحث ورزش همگانی در سطح شهر شیراز، گفت: در راستای هم افزایی ورزش شیراز به ویژه در بخش همگانی سازمان ورزش و جوانان شیراز با شهرداری همکاری‌های لازم را خواهد داشت، چراکه مدت‌هاست بحث ورزش همگانی در شیراز، تعطیل شده و این موضوع مغفول مانده است.

محمدعلی چوبینی، معاون شهردار شیراز و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز هم گفت: شهرداری از لحاظ سرانه ورزشی در وضعیت خوبی به‌سر می‌برد و با تعامل با سازمان ورزش و جوانان به‌عنوان متولی اصلی ورزش در سطح شهر می‌توان در راستای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی گام‌های موثری برداشت.

محمدتقی تذروی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز هم در این جلسه بر لزوم توجه به ورزش تاکید کرد و گفت: ورزش یکی از ابزار مهم برای تربیت نسل جوان به حساب می‌آید و از طریق ورزش می‌توان اخلاق اسلامی و پهلوانی را در میان نسل جدید توسعه و ترویج داد، از این‌ رو همکاری بین سازمان‌ها برای توسعه ورزش لازم به نظر می‌رسد و شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری هم از هم‌افزایی بین سازمان ورزش و جوانان و شهرداری برای توسعه ورزش در محلات مناطق ۱۱ گانه شهری استقبال می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه