English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

تأمین ناوگان مورد نیاز جابه‌جایی زائران حرم رضوی در فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس بر تأمین ناوگان مورد نیاز جابه‌جایی زائران حرم رضوی درایام دهه پایانی صفر و ارایه خدمات سفر ایمن به زائران عزیز عازم به مشهد مقدس تأکید کرد.

تأمین ناوگان مورد نیاز جابه‌جایی زائران حرم رضوی در فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در حاشیه بازدید از ترمینال مسافری شهید کاراندیش شیراز، ضمن تقدیر از همه کارکنان، تشکل‌های صنفی، راهداران و رانندگان تلاشگر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی خدمت‌گزاران به زائران اربعین حسینی، شاهد حماسه عظیم و بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های بخش حمل و نقل جاده‌ای و راهداری استان در کمک‌رسانی به زائران با توجه به شرایط گرم آب و هوایی بودیم و سعی شد با کمترین معطلی به شهرهای خود جابه جا شوند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، افزود: با پیش‌بینی‌های انجام شده از تقاضای سفر جاماندگان سفر اربعین و عاشقان زیارت بارگاه امام هشتم علی ابن موسی‌الرضا (ع) از بیستم شهریور تا پایان شهریورماه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همراهی تشکل‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل مسافربری در تأمین ناوگان جابه جایی زائران عزیز حداکثر تلاش خود را به کار می‌گیرند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حضور گشت‌های راهداری در همه محورها افزود: با بسیج اکیپ‌های راهداری در همه محورها، تلاش می‌شود نواقص جاده‌ای برطرف شده و زمینه سفرهای ایمنی برای کاربران جاده‌ای فراهم شود. 

وی عنوان کرد: با پیش بینی افزایش زائران نسبت به سال گذشته، متناسب با سرویس‌های اعزامی به مشهد مقدس، سرویس‌های برگشت هم تأمین می‌شود و در صورت لزوم از سرویس‌های فوق العاده نیز بهره گرفته می‌شود. 

راستیار تصریح کرد: زائرین عزیز بارگاه امام هشتم علی ابن موسی‌الرضا (ع) در صورت مواجهه با مشکل در حین سفر، می‌توانند با سامانه شبانه‌روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند تا توسط کارشناسان راهنمایی شوند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در پایان گفت: هم چنین تعدادی از همکاران راهداری فارس با استقرار در مشهد مقدس نسبت به برنامه ریزی بازگشت زائران اقدام می‌کنند و به صورت مستمر برای این مهم آماده خدمت‌رسانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه