English

مدیر روابط عمومی موکب حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز؛

موکب حضرت احمدبن موسی(ع) در کربلا آغاز به کار کرد

مدیر روابط عمومی موکب حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز گفت: موکب احمدبن موسی(ع) به‌عنوان یکی از بزرگترین موکب‌های اربعینی استان فارس در کربلای معلی آغاز به کار کرد.

موکب حضرت احمدبن موسی(ع) در کربلا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری موج فارس،‌ محسن امین، مدیر روابط عمومی موکب حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز، در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت برپایی این موکب در کربلا، گفت: آخرین مراحل آماده‌سازی موکب در کربلا معلی توسط خادمان انجام شده و از امروز ۷ شهریور ماه، عاشقان و زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌توانند از امکانات موکب استفاده کنند.

وی با اشاره به امکانات این موکب اظهار کرد: موکب احمدبن موسی(ع) طی ایام اربعین حسینی خدماتی نظیر اسکان ۴ هزار و ۵۰۰ نفری به صورت روزانه، اطعام در ۳ وعده غذایی صبحانه ناهار و شام، برنامه‌های فرهنگی، خدمات درمانی رایگان و... را به زائران امام حسین(ع) ارایه می‌دهد.

امین تصریح کرد: خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) تا روز اربعین حسینی ادامه دارد و خادمان موکب حضرت احمدبن موسی (ع) پذیرای زائران اقصی نقاط استان و کشور هستند. 

وی همچنین از ساخت زائر سرای احمدبن موسی (ع) در کربلا خبر داد و اظهار کرد: امسال از همه مردم استان فارس جهت مشارکت در پویش «قطعه‌ای از بهشت» با موضوع مشارکت در ساخت زائرسرای حضرت احمدبن موسی (ع) دعوت به‌عمل می‌آید و در این پویش مشتاقان می‌توانند با خرید هر تعداد قطعه (هر قطعه به مبلغ دو میلیون ریال) در این امر خیر مشارکت کنند.

مدیر روابط عمومی موکب حضرت احمدبن موسی (ع) شیراز در پایان سخنان خود تاکید کرد: جهت خرید زمین زائر سرا در کربلای معلی نیاز به مشارکت و خرید ۵۰۰ هزار قطعه توسط خیرین و مشتاقان هستیم.

بنا بر این گزارش،‌ هموطنان و هم استانی ها می توانند با مراجعه به آدرس شهر مقدس کربلای معلی شارع الشهدا -شارع الروضتین از باب شهدا جنب مجتمع الکفیل( جنب سیطره) از خدمات موکب احمد بن موسی(ع) بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه