English

در ایام اربعین حسینی صورت گرفت؛

خدمت‌رسانی شرکت توزیع نیروی برق قم در مرزهای خسروی و قصر شیرین

مجری طرح های سیم به کابل شرکت توزیع برق قم گفت: شرکت توزیع نیروی برق قم در ایام اربعین حسینی با اعزام نیرو و تجهیزات به خدمت‌رسانی شبانه‌روزی در مرزهای خسروی و قصر شیرین پرداخت.

خدمت‌رسانی شرکت توزیع نیروی برق قم در مرزهای خسروی و قصر شیرین
به گزارش خبرگزاری موج قم، مهندس"سعید فراهانی " با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زائران اباعبدالله الحسین در ایام اربعین حسینی در مرزهای کشور اظهار داشت: دو تیم از شرکت توزیع نیروی برق قم با تجهیزات به مرزهای قصر شیرین و خسروی در استان کرمانشاه اعزام شد.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق در این مرزها از هفدهم شهریور آغاز و تا 23 شهریور ادامه داشت، خاطرنشان کرد: یک دستگاه جرثقیل ده تن، دو دستگاه سبد بالابر 14 متری و دو دستگاه سواری به همراه 17 نفر از اکیپ های مجری طرح های سیم به کابل در این مأموریت حضور داشتند.   

                                       
مجری طرح های سیم به کابل شرکت توزیع  برق قم، برق‌رسانی به موکب‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان سیار، روشنایی معابر، نصب پست هوایی، نصب برج نوری، کابل‌کشی خود نگهدار در چندین نقطه به طول دو کیلومتر، نصب  پروژکتور  پارکینگ‌ها و کمپ‌های هلال‌احمر و رفع خاموشی‌های گزارش شده به صورت شبانه‌روزی را از جمله خدمات نیروهای عملیاتی این شرکت در طول این مدت برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه