English

شهردار منطقه ۳ شیراز:

بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهربازی شهر شیراز در ارتفاعات کوه نور ساخته می شود

شهردار منطقه ۳ شیراز گفت: بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهربازی این کلان‌شهر در ارتفاعات کوه نور که مکانی زیبا و مفرح در ورودی شهر از سمت دروازه قرآن است، ساخته می‌شود.

بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهربازی شهر شیراز در ارتفاعات کوه نور ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، غلامرضا شهریاری در این خصوص اظهار کرد: بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهربازی این کلان‌شهر در ارتفاعات کوه نور که مکانی زیبا و مفرح در ورودی شهر از سمت دروازه قرآن است، ساخته می‌شود.

او با بیان اینکه این شهرداری تمامی توان خود را بکار گرفته است تا با ساخت یک شهربازی مدرن و ارائه امکانات و تجهیزاتی جذاب و ایمن خاطراتی شیرین و به‌یادماندنی را برای مردم رقم بزند، افزود: پس از بررسی‌های لازم و بازدیدهای مکرر میدانی، مصمم شدیم تا در بهترین نقطه از کلان‌شهر شیراز (ورودی شهر از سمت دروازه قرآن) و در کنار بوستان بزرگ یک هزار و ۱۰۰ هکتاری کوهستان نور یک شهربازی کامل و بروز همراه با بازی‌های هیجانی و با استانداردهای روز دنیا احداث و به بهره‌برداری برسد.

شهردار منطقه ۳ شیراز افزایش امکانات و توسعه فضاهای تفریحی، رفاهی و فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی را از اهداف احداث این شهربازی بزرگ برشمرد و در ادامه به ظرفیت‌های موجود در شهر شیراز اشاره و بیان کرد: در کنار مراکز بزرگ تاریخی و فرهنگی در این کلان‌شهر، احداث این شهربازی نیز می‌تواند یکی از جذاب‌ترین نقاط دیدنی شهر شیراز برای گردشگران و همشهریان عزیز باشد.

شهریاری در بخش پایانی سخنان خود گفت: مراحل آماده‌سازی زیرساخت این شهربازی شروع‌شده و طی چند ماه آینده پس از اخذ پیمانکار ذیصلاح، احداث آن به همراه نصب تجهیزات انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه