English

نماینده ولی فقیه در فارس:

توسعه بخش درمان یکی از رسالت های اصلی تامین اجتماعی برشمرده می شود

نماینده ولی فقیه در فارس، توسعه بخش درمان یکی از رسالت های اصلی تامین اجتماعی برشمرده می شود و در برخی از شهرستان های فارس کارنامه های ارزنده ای در این زمینه ثبت شده که می تواند به عنوان الگو مورد استفاده قرار گیرد.

توسعه بخش درمان یکی از رسالت های اصلی تامین اجتماعی برشمرده می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار صمیمانه با مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی استان فارس به مناسبت هفته تامین اجتماعی گفت: این سازمان در بخش های مختلف خدمات ارزنده ای را به جامعه ارائه می کند که یکی از مهمترین و حیاتی ترین آنها در بخش درمان و پوشش های حمایتی است که باید در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد.

وی ظرفیت های ایران اسلامی و استان پهناور فارس را برای پیشرفت ارزنده توصیف کرد و افزود: دستگاه های خدمات رسان باید اقدامات خود را برای عموم جامعه تشریح کنند و در پرتو آن شاهد رشد امیدواری در جامعه باشیم.

امام جمعه شیراز از سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین مرکز پوشش های حمایتی در کشور یاد کرد و افزود:  قرار بر این بود که بیمه از ماهیت دولتی جدا شده و در قالب بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه دهد. برای انجام این فرآیند باید اقدامات اساسی در حوزه بازتعریف اساس نامه و زیرساخت ها انجام شود و باید توجه داشت که خصوصی سازی بیمه ها زمینه ساز تضییع حقوق بیمه شدگان و تضییع اموال و دارایی ها نشود.

وی بیان داشت: امروزه سازمان تامین اجتماعی سهام دار بسیاری از شرکت های کلان در کشور است و وقتی حجم زیادی از امکانات در یک مجموعه انباشته گردد، نحوه مدیریت و حفظ سلامت مجموعه ماموریت سخت و سنگینی خواهد بود.

آیت اله دژکام با اشاره به پتانسیل عظیمی که در تامین اجتماعی وجود دارد، بیان داشت: در پاره ای از موارد، حجم مراودات مالی سازمان تامین اجتماعی قابل قیاس با دولت است. به همین دلیل کوچکترین غفلت و خطایی عملکرد کلیت مجموعه را به زیر سوال خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خواستار شفاف سازی در عملکرد سازمان ها شد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید بر فساد ستیزی داشته اند و باید در این حوزه با جدیت فعالیت کرد.

وی خاطر نشان کرد: توسعه بخش درمان یکی از رسالت های اصلی تامین اجتماعی برشمرده می شود و در برخی از شهرستان های فارس کارنامه های ارزنده ای در این زمینه ثبت شده که می تواند به عنوان الگو مورد استفاده قرار گیرد.

آیت اله دژکام در بخش پایانی سخنانش خواستار پرهیز از تبلیغات کلیشه ای شد و بیان داشت: در کشور ما میزان رضایتمندی به اندازه ارائه خدمات نیست و چنانچه با نگاهی هوشمندانه به بیان خدمات برداریم، به نتایج مطلوب تری دست خواهیم یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه