English

مدیر کل راه و شهرسازی فارس؛

امکان ثبت نام مسکن ملی در شهرستان های دارای اراضی مازاد فراهم شد

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: این اداره کل می تواند در شهرهایی که متقاضی تایید شده طرح نهضت ملی مسکن کمتر از میزان زمین قابل واگذاری است نسبت به نام نویسی و ثبت نام متقاضیان جدید اقدم کند.

امکان ثبت نام مسکن ملی در شهرستان های دارای اراضی مازاد فراهم شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمود رضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری زمین به شکل انفرادی و گروهی به حداقل ۴۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تا پایان امسال در کشور، سهم اداره کل راه و شهرسازی فارس حدود ۳۱ هزار واحد است.

وی ادامه داد: این سهمیه به صورت حداقلی است و اداره کل راه و شهر سازی فارس مجاز است علاوه بر سهمیه اعلامی به ویژه جهت واگذاری به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین بیشتری به متقاضیان واجد شرایط واگذار کند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: بر این اساس این اداره کل می تواند در شهرهایی که متقاضی تایید شده از میزان زمین قابل واگذاری کمتر است اقدام به نام نویسی از متقاضیان جدید کند.

طالبان افزود: با توجه به کمبود زمین در برخی از شهرهای بزرگ از جمله کلانشهر شیراز، متقاضیانی که در این شهرها ثبت نام کرده و تایید شده‌اند می‌توانند شهرهای کوچکتر را برای ثبت نام انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: قطعا این اقدام به ایجاد زمینه مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ به شهرهای کوچک کمک خواهد کرد و به متقاضیان واحدهای مسکونی حیات دار و ویلایی یک یا ۲ طبقه واگذار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه