English

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس؛

بیست و دومین نمایشگاه قطعات خودرو در شیراز برگزار می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بیست و دومین نمایشگاه قطعات خودرو از بیست تیرماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های شیراز برگزار می شود.

بیست و دومین نمایشگاه قطعات خودرو در شیراز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محسن نهاوندی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در جمع خبرنگاران گفت: بیست و دومین نمایشگاه قطعات خودرو از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه، از ساعت ۱۷ تا ۲۲ و با حضور شرکت کنندگان از ۱۰ استان برگزار می شود.

نهاوندی با اشاره به جایگاه فارس در صنعت خودرو بیان کرد: فارس در صنعت خودرو رشد خوبی داشته و علاوه بر اینکه در تولید قطعات ۵۰ سال قدمت دارد، مهد قالب سازی ایران می باشد.

وی افزود: فارس پتانسیل‌های بسیاری در بومی‌سازی قطعات خودرو دارد که امیدواریم این نمایشگاه بتواند باعث توسعه بازار و حرکت به سمت بومی‌سازی قطعات خودرو باشد. شرکت صاایران و زیمنس جزو شرکت‌های اول تولید قطعه در کشور بوده‌اند.

نهاوندی تاکید کرد: بومی سازی در جلوگیری از خروج ارز موثر است، شرکت شایان دیزل ۲۰ درصد بومی سازی داشته که تا ۲۷ درصد امکان افزایش دارد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس گفت: طی تعاملاتی با شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، مقرر شده است که این شرکت از تمام عناوین نمایشگاهی حمایت کند.و شرکتهای که در شهرک صنعتی فارس حضور دارند، بخش قابل توجهی از هزینه آنها بصورت یارانه بلاعوض، توسط شرکت شهرک های صنعتی پرداخت می شود.

نهاوندی ادامه داد: در این نمایشگاه، شرکت‌هایی از کشور عراق برای گرفتن نمایندگی عرضه قطعات خودرو، حضور خواهند داشت.

نمایشگاه فارس

شریعت مجری نمایشگاه قطعات خودرو با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از شرکت کنندگان از استان فارس و ۴۰ درصد، از ده استان کشور می باشند گفت: در بخش شرکتهای دانش بنیان، زیر مجموعه شرکت سایپا، شرکت صا ایران و آموزشگاه های آموزش‌ تعمیر خودرو حضور دارند.

سید عبدالهادی خسروفرد، رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی خودروی سبک و سنگین شیراز و نایب رئیس اول اتاق اصناف فارس، در این نشست گفت: جلوی فعالیت بسیاری از افرادی که استاندارد لازم را در قطعات خودرو ندارند برای شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو گرفته می شود و حضور آنها در نمایشگاه ممنوع است.

وی افزود: حضور اتحادیه در نمایشگاه قطعات خودرو مستمر بوده و از افراد شرکت کننده تمام مجوزات لازم گرفته می شود و تایید هر شرکت توسط اتحادیه به منزله تایید و اطمینان برای خریداران قطعات خوردو است.

رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی خودروی سبک و سنگین شیراز با توجه به اینکه این نمایشگاه تخصصی است و تمام شرکت کنندگان در حوزه لوازم یدکی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: نمایشگاه قطعات خودرو فارس تنها نمایشگاه کشور به شمار می‌رود که هیچ ارگانی جز اتحادیه مرتبط به آن وجود ندارد و صفر تا صد مراحل پذیرش شرکت‌کننده و واگذاری غرفه‌ها با اطلاع و مجوز اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه