English

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

نخستین رویداد خودرویی کشور در شیراز آغاز به کار کرد/ رونمایی از خودروهای جدید

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز با حضور ۱۴ شرکت دولتی و خصوصی فعال در صنعت خودرو کشور آغاز به کار کرد.

نخستین رویداد خودرویی کشور در شیراز آغاز به کار کرد/ رونمایی از خودروهای جدید

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محسن نهاوندی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: این نمایشگاه از جهت کمی و کیفی از نمایشگاه های شاخص خودرو کشور است به طوری که نسبت به نمایشگاه خودرو پارسال به جهت متراژ برگزاری؛رشد صددرصدی داشته است.

او ادامه داد: نمایشگاه امسال خودرو شیراز در مساحت ۱۵ هزار متری سالن های حافظ، نرگس، سرو، بهار، ملاصدرا و اردیبهشت در حال برگزاری است.

نهاوندی افزود: این نخستین رویداد در حوزه خودرو کشور در سال جاری است و قرار است از چندین خودرو سبک و سنگین در دوران برگزاری نمایشگاه رو نمایی و پیش بینی می شود یکی از جذابترین و پربازدیدترین نمایشگاه های خودرو کشور باشد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: خودروهایی که رونمایی می شوند غالبا تولید داخل هستند و این نشان از موفقیت متخصصان و  تولیدکنندگان داخلی در این عرصه مهم است.

 وی بیان کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه، بیست و ششم خرداد ماه برپاست و علاقه مندان به این حوزه می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این رویداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه