English

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس؛

بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان در شیراز برپا می شود

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان فارس، از فردا آغاز به کار می کند و به مدت چهار روز ادامه دارد.

بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان در شیراز برپا می شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس، محسن نهاوندی امروز ۶ تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان فارس، از فردا آغاز به کار می کند و چهار روز در محل نمایشگاه های بین المللی فارس مستقر خواهد بود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به اینکه این نمایشگاه کل فضای درونی را اشغال کرده است، افزود: ما کمبود زیر ساخت داریم و نیاز است دولت کمک کند تا سالن های جدید احداث شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در بیش از هشت هزار متر مربع فعال خواهد بود، اضافه کرد: از تجار خارجی عراقی، عمانی و حوزه CIS دعوت کردیم تا حضور یابند و در این نمایشگاه از ۱۰ استان کشور حضور دارند.

نهاوندی با یادآوری این مطلب که محور کار ما معرفی تولیدات داخلی است که با قیمت مناسب وجود دارد، افزود: قیمت این اجناس ۳۰ درصد کمتر از کالای مشابه خارجی است.

وی با اشاره به اینکه فارس بیشترین ظرفیت نمایشگاهی را دارد، اضافه کرد: اگر این ظرفیت ایجاد شود می توان نمایشگاه ها را با کیفیتی بهتر ارائه کرد و هزینه احداث سالن «سعدی» که ۶ هزار مترمربع ظرفیت دارد، نیاز به ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه است.

نمایشگاه بین المللی فارس

مجری نمایشگاه صنعت ساختمان فارس افزود: نمایشگاه بیست و پنجم صنعت ساختمان با بیش از ۸ هزار و صد مترمربع غرفه مفید، در بیش از ۲۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی ایجاد شده است.

هادی رسول‌اُف اضافه کرد: غرفه ها و تولید کنندگان به نتیجه رسیده اند که در این رکود ساخت و ساز بخش نمایشگاهی بهترین فرصت برای تعامل با سازندگان و انبوه سازان است.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ شرکت متقاضی وجود دارد که ظرفیت به آنان نرسیده است و استقبال بی نظیر بوده است، افزود: اگر زیر ساخت های نمایشگاه های فارس توسعه پیدا کند به لحاظ کیفی این قابلیت وجود دارد که بحث افزودن متراژ و غرفه های را داشته باشد، این دوره در فضای نمایشگاهی و فضای باز ایجاد می شود.

رسول اف با تاکید بر اینکه برنامه های جنبی و ارزش افزوده برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: سمینار صادرات به روسیه و کشورهای CIS را برگزار خواهیم کرد و در روزهای دیگر هر روز سه کارگاه آموزشی برگزار می شود.

وی گفت: هزینه های تبلیغات محیطی افزایش یافته است و امروز بیش از ۲۰ بیلیورد برای اطلاع رسانی این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

رسول اف افزود: ۱۰۴ غرفه از استان های فارس، تهران، اصفهان، یزد، البرز، خوزستان، خراسان رضوی، قم، مرکزی و همدان در زیر گروه های مختلف صنعت ساختمان در پنج سالن فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه