English

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس؛

۱۱۸ شهر و ۲۴۰۰ روستا، زیر پوشش گاز طبیعی هستند

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: هم کنون‌ ۱۱۸ شهر استان با ضریب ۹۹.۶ درصد و ۲۴۰۰ روستا با ضریب نفوذ حدود ۹۶.۳ درصد زیر پوشش گاز طبیعی هستند.

۱۱۸ شهر و ۲۴۰۰ روستا، زیر پوشش گاز طبیعی هستند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، علی اکبر میدانشاهی با تاکید برنامه‌ ریزی برای گاز رسانی به تمام روستاها و نقاط جمعیتی و صنعتی که قابلیت گازدار شدن دارند، اظهار کرد: امسال تاکنون ۱۹۲ کیلومتر شبکه اجرا شده که که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال در مجموع ۱۴۰۵ کیلومتر شبکه اجرا خواهد شد.

وی با تبیین اهداف کمی عنوان کرد: بر اساس برنامه سال ۱۴۰۲ واحد اجرای طرح‌ها ( ۷۰۵ کیلومتر) و گازرسانی به صنایع ( ۲۰۰ کیلومتر) و خدمات فنی بهره‌برداری ( ۵۰۰ کیلومتر) شبکه اجرا خواهند کرد.
 
میدانشاهی با بیان اینکه تأمین گاز به ‌عنوان زیرساخت در مناطق روستایی و کم‌برخوردار، مصداق بارز عدالت اجتماعی است، در ادامه افزود: نصب ۲۹۰۰۰ انشعاب و تعداد ۵۹۰۰۰ اشتراک پذیری جدید در سال ۱۴۰۲ هدف گذاری شده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به گسترش روز افزون واحدهای صنعتی در استان بر شتاب در روند گازرسانی به صنایع تاکید و تصریح کرد: گازرسانی به تمام صنایع در سطح استان تا پایان امسال موجب تقویت بیشتر و رونق فعالیت‌های اقتصادی، تولید بیشتر و اشتغال می‌شود.
 
میدانشاهی در خصوص تازه‌ترین وضع گازرسانی در فارس گفت: اکنون ۱۱۸ شهر با ضریب ۹۹.۶ درصد و ۲۴۰۰ روستا با ضریب نفوذ حدود ۹۶.۳ درصد زیر پوشش گاز طبیعی هستند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه