English

مراسم «پوست‌کنی» وزیر اطلاعات / عارف به حرف آمد

حضور وزیر اطلاعات در راهروهای پارلمان در اولین روز از نشست علنی، جلس بعد از دو هفته تعطیلات حواشی زیادی به همراه داشت.

مراسم «پوست‌کنی» وزیر اطلاعات / عارف به حرف آمد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مجلس شورای اسلامی امروز(یک‌شنبه ۱۷ مردادماه) بعد ازدو هفته تعطیلات برگزار شد. جلسه‌علنی و حضور نمایندگان در راهروهای پارلمان حواشی جالبی از جمله حضور وزیر اطلاعات را در مجلس به همراه داشت.

محاصره عارف در مجلس

خبرنگاران محمدرضا عارف را در ورودی نمازخانه پیدا کردند و به مناسبت روز خبرنگار توانستند بعد از مدت‌های مدیدی از رییس فراکسیون امید مصاحبه بگیرند.

در این میان حدود ۴ خبرنگار توانستند خود را به مصاحبه با این نماینده اصلاح‌طلب برسانند و بعد از آن وی از پاسخ دادن به خبرنگاران دیگر امتناع کرد.

آن وزیر آمد

وزیر اطلاعات که برای پاسخگویی به کمیسیون امنیت‌ملی در مجلس حضور یافت، درمحاصره خبرنگاران قرار گرفت اما به بهانه‌ای ازپاسخ دادن به آن‌ها طفره رفت و بعد از آن برای ادای نماز اول وقت به نمازخانه مجلس رفت.

علوی آخرین نفری بود که از نمازخانه بیرون آمد اما در اینجا خبرنگار موج برای مصاحبه جلو رفت اما وزیر حاضر به پاسخگویی نشد و در جواب صحبت خبرنگار مبنی بر شباهت پسر نماینده‌اش با خود وزیر در برخورد با خبرنگاران، صرفا به لبخندی کفایت کرد.

وی همچنین با تبریک روز خبرنگار به تنها خبرنگار حاضر مرد در جمع، با او روبوسی کرد و برای خبرنگار خانم دعا کرد تا همسر خوبی در مسیر زندگی‌اش قرار گیرد.

وزیر اطلاعات در واکنش به اصرارهای خبرنگار موج، تنها مطرح کرد که مصاحبه‌ای نمی‌کند و تنها در کنفرانس‌های خبری با خبرنگاران روبرو می‌شود اما بعد از اصرارهای فراوان و تلاش‌های بسیار در پاسخ به خبرنگار موج درباره آمادگی وزارت اطلاعات برای تامین امنیت انتخابات گفت: وزارت اطلاعات همیشه آمادگی دارد.

علوی همچنین درباره حضورش در کمیسیون امنیت‌ملی به شوخی گفت: قرار است امروز پوست من را بکنند.

رونمایی از نایب رییس اول لاریجانی!

مسعود پزشکیان که از زمان تکیه‌اش به صندلی نایب‌رییسی در راهروهای پارلمان حضور نیافته بود، بوسیله خبرنگاران غافلیگیر شد و با تعدادی از خبرنگاران پارلمانی مصاحبه کرد.

در حاشیه صحن‌‌علنی و در پیچ‌و‌خم راهروهای پارلمان، ‌نمایندگان روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفتند و از آن‌ها به علت تلاش در این حوزه تشکر کردند.

عقربه‌های ساعت که بر روی ۱ ونیم قرار گرفت تعداد بسیاری از خبرنگاران از راهرو خارج شدند و تعداد اندکی از آن‌ها بطور قاچاقی تا ساعت ۱۴ در راهروهای پارلمان در رفت‌و‌آمد بودند تا بتوانند رووسای کمیسیون‌ها و یا نمایندگانی که کمتر با خبرنگاران مصاحبه می‌کنند، پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه