English

فرمانده کل ارتش:

ایران اسلامی امروز در هر سطح نظامی آمادگی کامل دارد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هر سطحی آمادگی کامل دارند و نیروی دریایی ارتش وظیفه خود را به خوبی انجام داده و امروز هم بخشی از آن را شاهد هستیم که پرچم اقتدار ایران را به اهتزاز درآورده است.

ایران اسلامی امروز در هر سطح نظامی آمادگی کامل دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز چهارشنبه در مراسم الحاق تجهیزات و سامانه‌های رزمی دفاعی دریایی به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تجهیزات به روز و کارآمد نیروی دریایی راهبردی ارتش که به دست توانمند جوانان دانشمند و ماهر، طراحی و آماده‌سازی می‌شود، از توان همه جوانان حاضر در میدان درپهنه دریاها و اقیانوس‌ها به کار گرفته می‌شود و صد البته که این موفقیت‌ها جز با توکل به خداوند محقق نمی‌شود.

وی بیان کرد: همه مجموعه این اقدامات همچون آموزش، نگهداری، تعمیر، تمرینات و رزمایش‌ و امثال آن، برای این است که یک نیرو بتواند در زمان و مکان لازم در جهت ماموریت خود بهترین نقش را ایفا کند و دلیرمردان نیروی دریایی راهبردی ارتش نیز دست در دست برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا امروز توانسته‌اند این ماموریت را در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، اقیانوس هند، باب المندب و دریای سرخ به سرانجام برسانند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر با اعزام ۹۷ ناوگروه به اقیانوس‌ها، با سرافرازی موفق شده است پرچم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در اهتزاز نگه دارد و امنیت شناورهای تجاری و نفت‌کش‌ها را حفظ کند و از منافع جمهوری اسلامی ایران دفاع کند.

وی یادآورشد: همه این اتفاقات خوب به برکت نظام جمهوری اسلامی، مدیون فرماندهی، تدبیر و دوراندیشی حکیمانه رهبر معظم انقلاب و روحیه ولایی عزیزانمان در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

فرمانده کل ارتش اذعان کرد: این‌ها تنها بخشی از نتایج کار مردان ولایتمدار این نیرو با حمایت و پشتیبانی کم‌نظیر خانواده‌های فهیم و صبور آن‌هاست که با فرماندهی مردی از جنس دریا که عاشق این نیرو بوده و کمک‌های دولت مردمی، ستادهای رده بالاتر، صنایع نظامی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان به منصه ظهور رسیده و باعث افتخار ایران و ایرانی شده است.

وی اضافه کرد: دشمنان ایران و در راس آن‌ها آمریکای جهانخوار حامی رژیم کودک کش صهیونیستی که گاهی با رفتار آشکار و گاهی در پشت صحنه با فریب و وادار کردن دیگران با بیان مواضع بی‌اساس، ذات فتنه گری و ناامنی گری خود را بروز می‌دهد، بدانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با آگاهی و اشراف کامل اطلاعاتی آن‌ها، آمادگی دارند در هر سطحی که لازم باشد از منابع و منافع ملی کشور دفاع کرده و در این راه از یک وجب از این آب و خاک و از آرمان انقلاب اسلامی سر سوزنی کوتاه نخواهند آمد.

امیرسرلشکر موسوی در پایان ضمن قدردانی از کسانی که برای ساخت این تجهیزات دفاعی و رزمی تلاش کرده‌اند، گفت: از همین جا به همرزمانم در ناوگروه‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ که در مناطق مختلف جهان در حال اجرای ماموریت هستند، سلام و خداقوت و آرزوی سلامتی و موفقیت عرض می‌کنم و به خانواده‌های آن‌ها و به خانواده بزرگ نیروی دریایی نیز ادای احترام می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه