English

معاون سیاسی وزیر کشور:

نظرسنجی‌ها حکایت از سیر صعودی مشارکت مردم در انتخابات دارد

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رأی در کشور وجود دارد که از این تعداد ۶ هزار و ۸۱۱ شعبه برای استان تهران در نظر گرفته شده است.

نظرسنجی‌ها حکایت از سیر صعودی مشارکت مردم در انتخابات دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، سیدمحمدتقی شاهچراغی عصر امروز در شورای اداری شهرستان‌های شرق استان تهران در تالار بزرگ شهر پردیس اظهار داشت: در اجرای انتخابات امیدواریم مانند سایر مناسبت‌ها لطف خداوند شامل حال ما باشد تا به بهترین نحو انتخابات اجرایی شود. در راهپیمایی 22 بهمن که با دعوت و تلاش مسئولین به شکل بسیار خوبی اجرا شد، شاهد مشارکت پرشور هموطنان بودیم و عنایت خداوند هم شامل این اتفاق شد.

وی در ادامه سخنانش گفت: تمامی نظرسنجی‌ها و جمع بندی‌ها بیانگر سیر صعودی مشارکت مردم است و حدود 59 هزار شعبه اخذ رأی در کشور وجود دارد که از این تعداد 6 هزار و 811 شعبه برای استان تهران در نظر گرفته شده است. دشمنان ایران اسلامی در خارج و بعضاً داخل کشور از مشارکت مردم در راهپیمایی یا انتخابات بیزارند و نمی‌خواهند مردم حتی پای استقلال کشور خود بایستند، البته که از دشمن توقعی بیش از این نیست.

معاون سیاسی وزیر کشور تأکید کرد: برای مشارکت پرشور در انتخابات باید هماهنگی، وحدت و همدلی حفظ شود و در این روند فرمانداران شهرستان‌ها مسئولیت دارند و سایر مدیران نیز باید همکاری کنند. از مدیران و متولیان انتخابات درخواست داریم تمامی جزئیات را بررسی کنند زیرا که در آستانه انتخابات قرار داریم و فرصت کم است و باید هماهنگی‌ها به‌موقع انجام شود.

شاهچراغی تصریح کرد: فرآیند انتخابات ماه‌هاست که آغاز شده و سیستم‌ها و نرم‌افزارها به‌روزرسانی شده و ماه‌هاست که مجموعه‌ای متمرکز در حال کار هستند و وزارت ارتباطات نهایت همکاری را در برگزاری انتخابات داشته است.

وی با اشاره به فراهم کردن تجهیزات و نیازها تأکید کرد: در زمینه تبلیغات نیز اقدامات خوبی انجام شده و داوطلبان نیاز به هزینه کرد آن‌چنانی نخواهند داشت و 200 کانال و شبکه محلی و پیام‌رسان‌ها بسیاری از خدمات را رایگان یا با هزینه حداقلی ارائه می‌کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: همه شرایط ازجمله تبلیغات محیطی فراهم شده و سایر هماهنگی‌ها باید در شهرستان‌ها به‌صورت اختصاصی و در شورای اداری بررسی و تقسیم وظایف صورت گیرد و مشکلات انتخابات سال‌های گذشته پیگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه