English

بطحایی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج؛

احزاب سیاسی در کشور نقش خود را نادیده گرفته اند

وزیر آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید گفت: مشارکت در انتخابات با رضایت مندی مردم از عملکرد دولت و حاکمیت رابطه ی مستقیم دارد.

احزاب سیاسی در کشور نقش خود را نادیده گرفته اند

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات یک نشانه ای از رضایت است، به هر میزان رضایت مردم از دولت و حاکمیت افزایش پیدا کند،  به همان اندازه  مشارکت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

احزاب سیاسی نقش خود را نادیده گرفته اند

وی با بیان اینکه البته عوامل دیگری نیز در این زمینه تاثیرگذار است اما بنظر من یکی از شاخص های مهم برای مشارکت میزان رضایتمندی مردم است، افزود: دولت ها با انجام فعالیت های مختلف در راستای حل مشکل مردم در زمینه های مختلف به ویژه حوزه معیشت، اشتغال، مسکن و کنترل تورم می توانند ایجاد امید در جامعه برای بهبود وضعیت ایجاد کنند.

وزیر آموزش و پرورش دولت روحانی بیان کرد: امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد که مردم امیدوار به آینده شوند و با این امیدواری پای صندوق های رای بیایند و در انتخابات شرکت کنند.

بطحایی اظهار کرد: احزاب سیاسی خیلی می توانند در این مهم موثر باشند ، اما متاسفانه برخی از احزاب نقش خود را فراموش کردند.

 

برخی احزاب نا امیدی را در کشور افزایش می دهند

وی در ادامه افزود: احزاب بعنوان اتاق های گفتگویی می توانند مسائل را کالبد شکافی، آسیب شناسی  و راه حل هایی را پیش بینی کرده  و روش های مناسب را در فرارو مردم قرار دهند.

وزیر آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید گفت: بنظر می رسد برخی از احزاب این کار را نمی کنند و متاسفانه بجای اینکه که آینده روشنی را با توجه به آسیب شناسی که صورت میگیرد پیش بینی کنند دائما آیه یاس و ناامیدی را به جامعه می دهند که این موضوع خود عمق مسئله و مشکلی که ما با آن مواجه هستیم بیشتر میکند.

 

بیشتر بخوانید:

با ورود اصلاح طلبان در انتخابات مشارکت افزایش می یابد

برخلاف دولت های گذشته این دولت حزبی ندارد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه