English

معاون امور مجلس رئیس جمهور :

برخلاف دولت های گذشته این دولت حزبی ندارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم برخلاف دیگر دولت ها که هر یک حزبی داشتند، هیچ حزبی ندارد.

برخلاف دولت های گذشته این دولت حزبی ندارد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

 ، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دو انتخابات مهم پیش رو داریم و افرادی که احساس مسئولیت کردن باید برای تحقق مشارکت بالا تلاش کنند.

وی با بیان اینکه با وجود این میزان داوطلب مشارکت و رقابت محقق خواهد شد، گفت: ۱۵ هزار نفر کاندیدای انتخابات هستند و علیرغم اظهارات برخی اصلاح طلبان مبنی بر عدم تایید صلاحیت این جناح سیاسی، اصلاح طلبان بسیاری تایید شدند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: دولت نیز تلاش کرد برای افزایش رضایتمندی  کارهای زیر ساختی بسیاری را انجام دهد و  در این ایام شاهد بهره برداری از پروژه های متعدد بودیم که سال ها در انتظار افتتاح بودند.

حسینی با اشاره به اینکه انجام این کارها امید آفرین است، خاطرنشان کرد:  تلاش می شود که  کارهای خوبی  برای ایجاد رونق در بخش های مختلف کشور داشته باشیم و در این راستا هزاران پروژه در دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بدنبال ناامید کردن مردم هستند، گفت: مجلس ما قابل مقایسه با دیگر مجلس های دنیا نیست چرا که کسی نمی تواند منحل کرده و یا قوانین را وتو کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در این مدت همه افراد موثر تلاش کنند با پاسخ به شبهات مردن سبب افزایش انگیزه آنها برای شرکت در انتخابات شوند. 

وی در خصوص دخالت دولت در امر انتخابات، اظهار کرد: دخالت دولتی ها در انتخابات در دولتهای گذشته  بود چرا که هر دولت دارای حزب بود اما دولت سیزدهم فاقد حزب است.

وی گفت: با تشکیل مجلسی قوی میتوان مشکلات موجود در کشور را حل و یا کاهش داد. 

حسینی در خصوص میزان مشارکت بیان کرد: در انتخابات گذشته ۴۲ درصد میزان مشارکت در انتخابات بود که در این انتخابات با افزایش روبرو خواهیم بود، چرا که سرمایه انسانی افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه امسال بالغ بر سه و نیم میلیون رای اولی داریم، خاطرنشان کرد: امسال میلادی سال انتخابات در دنیا و نیمی از مردم کره زمین در معرض انتخابات قرار دارند و ملت ایران که همیشه پیشتاز بودند، در این انتخابات نیز  پیشتاز خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه