English

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نقش برجسته هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در بیست و دومین دوره تئوری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی، گفت: جوانان آینده سازان این کشور هستند و ضروری است تجربیات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به جوانان منتقل شود.

نقش برجسته هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در بیست و دومین دوره تئوری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که از صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در حال برگزاری است، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: خدا را شاکریم هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات زیادی انجام داده است.

امیر سرتیپ هادیان ادامه داد: پیشکسوتان دوران جنگ و دفاع مقدس  با پوست، گوشت و استخوان خود این دوران را لمس کرده اند و در کنار شهدا دوران درخشان دفاع مقدس را رقم زدند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه جوانان آینده سازان این کشور هستند و ضروری است تجربیات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به جوانان منتقل شود، افزود: دوره‌های هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی موجب نهادینه کردن فرهنگ ایثار، شهادت و غیرت شده و شاخصه‌های نظامی گری در این دوره به خوبی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای گرانبها هستند و جوانان باید از تجربیات آن‌ها بهره ببرند، تاکید کرد: شما جوانان باید ویژگی‌های موجود در شهدا را در خود تقویت کنید؛ چرا که درک دوره هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی موجب عنایت شهدا می‌شود و زمینه رشد و تعالی شما عزیزان را فراهم می‌کند. قطعا اگر با شهدا و ولایت فقیه باشید از مسیر منحرف نمی‌شوید و به بلوغ و درجات بالا می‌رسید.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در سرزمین های اشغالی افزود: امروز در دنیای به ظاهر متمدن شاهد جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها  در غزه هستیم و اشغالگران با تسلیحات پیشرفته آمریکایی ها، زنان و کودکان بی دفاع را به شهادت می‌رسانند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه نهاد‌ها و مجامع بین المللی در قبال جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی سکوت کردند، البته همانطور که خداوند متعال وعده داده قطعا پیروزی نهایی از آنِ جبهه حق خواهد بود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه