English

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

یادواره ۲۳ شهید کودک و نوجوان دفاع مقدس گیلان برگزار شد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران یادواره ۲۳ شهید کودک و نوجوان دفاع مقدس گیلان و مراسم یادبود کودکان و نوجوانان شهید حادثه تروریستی کرمان در رشت برگزار شد.

یادواره ۲۳ شهید کودک و نوجوان دفاع مقدس گیلان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، «غلامرضا ملک علیپور»،  دبیر اجرایی ستاد کنگره ملی سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان امروز در یادواره ۲۳ شهید کودک و نوجوان دفاع مقدس گیلان و مراسم یادبود کودکان و نوجوانان شهید حادثه تروریستی کرمان ضمن نکوداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: دلایل دشمنی غربی‌ها با ایران اسلامی و نقش امامین انقلاب اسلامی، شهیدان والامقام و مردم مسلمان کشور در صیانت از این نظام مردمی بسیار پررنگ بوده است.

ملک علیپور از پیشینه روشن کشور در عرصه تولید علم و کمک به توسعه دیگر کشورها صحبت‌کرد و با مرور تحولات و پیشرفت‌های علمی کشورهای غربی طی سده‌ها افزود: این مرحله، نقطه آغاز تلاش برای تضعیف دیگر کشورها، از جمله ایران را فراهم کرد.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی با پیام خود اتکایی و حرکت جوانان غیور این سرزمین برای طی مدارج علمی، توسعه همه‌جانبه و نخبه پروری را در تضاد با منافع کشورهای غربی و نقطه آغازی بر افزایش دشمنی‌ها با ایران اسلامی بود.

ملک علیپور تصریح کرد: ایجاد تنگناهای اقتصادی و اجتماعی، جنگ تحمیلی و شهادت دانشمندان جوان ایران اسلامی را بخشی از فرآیند مقابله با پیشرفت‌های ایران اسلامی قلمداد کرد و نقش «اسلام»، «امام» و «شهیدان» را در مقابله با این اسلام و ایران ستیزی غربی‌ها و حرکت به سوی قله‌ها غیرقابل انکار توصیف‌کرد.

دبیر اجرایی ستاد کنگره ملی سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان یاد شهدای والامقام را گرامی‌داشت و با اشاره به صحبت‌های سردار شهید، حاج‌قاسم سلیمانی در ارتباط با لزوم اُنس و الفت با شهیدان گفت: برای دست‌یابی به فیض شهادت و بهره‌گیری از برکت‌های ا نس با شهیدان، لازم‌است رفیق شهید داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه