English

بیانیه وزارت کشور در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه

وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در واکنش به حمله وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه صادر کرد.

بیانیه وزارت کشور در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه
به گزارش خبرگزاری موج

، وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در واکنش به حمله وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه طی بیانیه ای اعلام کرد که این جنایت مصداق نسل کشی آشکار در سکوت مرگبار نهادهای مدعی حقوق بشر و دولت های مدعی دموکراسی است.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین

بار دیگر یکی از پرده های متعدد کشتار غیرنظامیان و نسل کشی از سوی صهیونیست ها و حامیان آنها کنار رفت و قلب آزادیخواهان جهان را به درد آورد.

حمله وحشیانه و لجام گسیخته رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی ناقض تمامی میثاق های انسانی و بین المللی درباره ممنوعیت کشتار غیر نظامیان و مصداق نسل کشی آشکار در مقابل چشم جهانیان است.

استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح های کشتار جمعی و ممنوعه همچون بمب های فسفری و سوزاندن اجساد غیرنظامیان اعم از مردان، زنان و کودکان بیگناه، نشان دهنده ضرورت ورود جهان به ائتلافی بزرگ و نوین برای مهار توحش صهیونیسم جهانی با همفکری ملت های آزادیخواه است.

بی عملی دولت های غربی و حتی پرهیز از محکوم کردن چنین جنایاتی نشان می دهد که ادعای مدعیان پرچمداری حقوق بشر در غرب و ادعای دموکراسی خواهی، یک دروغ بزرگ برای فریب افکار عمومی جهان و استفاده از این شعارها برای منافع سردمداران کشورهای غربی و نه دلسوزی برای بشریت است.  

جای تعجب نیست دولت هایی که آدم سوزی و نابودگری وسیعی در مقیاس هیروشیما، ناکازاکی، فلوجه، ویتنام و دهها جنایت دیگر را با بمب اتم و سلاح های ممنوعه به راه می اندازند از حجم سنگدلی و بی رحمی صهیونیست ها نه تنها متاثر نمی شوند بلکه با وقاحت تمام، از جانیان، حمایت می کنند.

حمله اخیر صهیونیست ها بار دیگر این واقعیت تلخ را اثبات کرد که نهادها و سازمان های بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر، ساختارهایی دروغین و توخالی در راستای فریب ملت های جهان هستند.

این کشتارهای پی در پی و بی رحمانه، ضرورت بازتعریف نهادها و سازوکارهای جدید حقوق بشری را بیش از همیشه پررنگ کرده است؛ بازتعریفی که منجر به ایجاد ساختارهایی تازه شود که در برابر کشتارها و نسل کشی ها، اینچنین فلج و علیل نباشد.

ما کارکنان وزارت کشور ضمن همدردی و عرض تسلیت به ملت بزرگ فلسطین، همه ملت های برادر مسلمان و وجدان های بیدار بشری در سراسر دنیا که داغدار پرپر شدن کودکان و انسان سوزی گسترده در غزه هستند، اطمینان راسخ داریم که این جنایت بزرگ، اتحاد ملت های آزاده دنیا را علیه جنایتکاران صهیونیسم و حامیان آنان محکم‌تر خواهد ساخت.

سیل خروشانی که به راه افتاده است، پایان ظالمان و رژیم کودک کش صهیونیستی را رقم خواهد زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه