English

عضو مجلس خبرگان رهبری:

تاریخ جهان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تغییر کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر در حرم امام خمینی(ره) گفت: امام بزرگوار ما با حمایت و کمک مردم بزرگ ایران تاریخ جهان را تغییر دادند و با پیروزی انقلاب اسلامی ،صفحه جدیدی در تاریخ بشر گشوده شد.

تاریخ جهان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تغییر کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، آیت الله محسن اراکی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر در حرم امام خمینی (ره)، اظهار کرد: در آغاز دهه مبارک فجر هستیم. در سالروز ورود حضرت امام روح الله به کشور روزی که آغاز یک تحول جهانی بزرگ و آغاز تاریخ جدیدی در جامعه بشر بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در جامعه بشر، آنچه رایج و حاکم بود سلطه مستکبران، ظالمان و خونخواران و آدم کش‌ها بود. ملت‌ها در حصار قدرت جایی نداشتند. در تعیین سرنوشت خویش نقشی نداشتند. صفحه جدیدی که با انقلاب امام گشوده شد و به دست مقام معظم رهبری تداوم یافت، راه جدیدی را در تاریخ بشر گشود.

آیت الله اراکی تصریح کرد: انقلاب به بشر آموخت که قدرت اذان ملت‌ها است. امام بزرگوار ما با احاطه‌ای که بر معارف اسلام و منابع دینی اسلام یعنی قرآن و سنت پیامبر (ص) داشت توانست جامعه شناسی اسلامی و سیاست اسلامی را مبنا قرار دهد و بر اساس این تعالیم و معارف صفحه جدیدی در تاریخ بشر بگشاید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این مردم هستند که قدرت دارند گفت: ملت‌ها می‌توانند این قدرت را در اختیار گرفته و دست ظالمان را کوتاه کنند، اما ظالمان با فریب ملت‌ها این چنینی وانمود می‌کنند که ملت‌ها قدرت ندارند. شیطان‌هایی که امروز بر بشر حاکم شدند که در رأس آنها آمریکاست این فریب بزرگ را به ملت‌ها القا می‌کنند که سعادت و خوشی شما در برابر اراده ما است. این آن فریبی است که قرآن تاکید دارد که این فریب را شیطان در ذهن مردم می‌افکند.

آیت الله اراکی درباره قیام مردم فلسطین تاکید کرد: این قیام غزه‌ای ها و تلاش و توان مردم یمن و حزب الله لبنان و در همه جای دنیا در حال گسترش است از همان آثار قیام امام (ره) است. امروز دیگر به آمریکا و مستکبران دنیا اعلام می‌کنیم که با قیام امام و انقلاب ملت ایران دیگر این سلاح برای همیشه کهنه شده و دیگر نمی‌توانید با ابزار فریب و زور مردم را به زیر یوغ خود بکشانید. دوران سرکوب و فریب ملت‌ها با قیامی که از قم و ایران به رهبری فرزند علی ابن ابیطالب برخاست به پایان رسیده است. امروز دوران آزادی و اقتدار ملت‌ها آغاز شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری: امام ما وعده داد که انقلاب ما گسترش خواهد یافت. امروز تحقق وعده الهی امام را می‌بینیم. آنچه در منطقه می‌بینیم آغاز تحول جدیدی در آینده منطقه ما و جامعه بشر و تاریخ اقتدار ملت‌ها است. دوران حکمرانی مستکبران گذشته و دوران حاکمیت استکبار گذشت.

آیت الله اراکی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ابزارها فریب و رسانه‌ای شما و هر آنچه در رسانه‌ها برای فریبکاری و به فریب کشاندن ملت‌ها به کار می‌گیرید، دیگر از کار افتاده است. ما همچنان که در روز آغازین از این انقلاب حمایت کردیم، همچنان حمایت خواهیم کرد. ملت ما از این راه نخواهد نشست. آنچه که اکنون مستکبران می‌بینند آغاز راه است و تا سقوط کامل حاکمیت مستکبران بر جامعه بشر ادامه خواهد داشت و تا ظهور آن رهبر آزادی بخش بشر تداوم خواهد داشت.

امروز پنجشنبه جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در سخنرانی ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ در بهشت زهرا (س) همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن و آغاز جشن‌های دهه فجر گلباران شد.

در این مراسم که با حضور قشرهای مختلف مردم، استاندار تهران، سایر مسئولان و خانوده های معظم شهدا برگزار شد حاضران ضمن گلباران قطعه ۱۷ بهشت زهرا(س) به عنوان جایگاه جلوس امام راحل، آغاز چهل و پنجمین دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با سردادن شعار الله اکبر و گلباران محل جلوس بنیانگذار جمهوری اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب یاد و خاطره ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب به میهن را گرامی داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه