English

پیام تبریک حجت الاسلام آقاجانپور در پی موفقیت پرتاب سه ماهواره ایرانی با ماهواره بر سیمرغ؛

تهدید و تحریم هیچ اثری در عزم و اراده ما ندارد

حجت الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی موفقیت پرتابگر سیمرغ در پرتاب سه ماهواره ایرانی مهدا، کیهان2 و هاتف را تبریک گفت.

تهدید و تحریم هیچ اثری در عزم و اراده ما ندارد
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی موفقیت پرتابگر سیمرغ در پرتاب سه ماهواره ایرانی مهدا، کیهان2 و هاتف را تبریک گفت.

 متن حجت الاسلام آقاجانپور بدین شرح است:

«و اما بنعمه ربک فحدث »

در آستانه ی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، دانشمندان و نخبگان جوان و انقلابی ما در سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،  پس از یک دوره تلاش مستمر و شبانه روزی موفق شدند، برای نخستین بار در کشور ۳ ماهواره ایرانی «مهدا»، «کیهان ۲» و «هاتف ۱» با ماهواره‌ بر سیمرغ با  موفقیت به فضا پرتاب نمایند.

پرتاب موفق سه ماهواره ایرانی حاوی این پیام است که ما به این باور رسیده ایم که می توانیم با توکل به ذات اقدس الهی و با مدیریت جهادی و انقلابی  به قله های پیشرفت برسیم و تهدید و تحریم هیچ اثری در عزم و اراده ما  ندارد. ما مسیر پیشرفت را با قوت ادامه خواهیم داد.

این جانب این موفقیت بزرگ را به محضر مبارک ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، و به ملت شریف ایران تبریک می گویم و دست یکایک عزیزانی که در این حماسه بزرگ نقش آفرینی نمودند را با افتخار می بوسم، دست مریزاد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه