English

سخنگوی وزارت خارجه ایران:

آمریکا تمایلی به اصلاح سیاست‌های مخرب خود در منطقه ندارد

سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکومیت اقدام آمریکا در تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن، گفت: آمریکا نشان داد که مایل به اصلاح سیاست‌های غلط و مخرب خود در منطقه نیست و همچنان بخشی از مشکلات و بی‌ثباتی‌ها در منطقه است.

آمریکا تمایلی به اصلاح سیاست‌های مخرب خود در منطقه ندارد
به گزارش خبرگزاری موج

، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام دولت آمریکا در قراردادن نام انصارالله در فهرست سازمان‌های تروریستی مورد ادعای واشنگتن را محکوم کرد و آن را اقدامی تحریک‌کننده و در راستای تکمیل نقش حمایتی آمریکا از جنایت های رژیم کودک‌کش صهیونیستی دانست.

کنعانی افزود انصارالله و ملت یمن صرفا به دلیل حمایت از ملت مظلوم فلسطین مورد خشم و غضب آمریکا قرار گرفته است، هر چند این اقدام غیرسازنده آمریکا هیچ تاثیری در اراده ملت یمن در حمایت از مردم مظلوم غزه نخواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمایت نامحدود آمریکا از رژیم شرور صهیونیستی به عنوان منفورترین تشکیلات تروریستی جهان را مهمترین عامل بی‌ثباتی در منطقه غرب آسیا و حوزه راهبردی دریای سرخ دانست و گفت آمریکا اگر در اظهار نگرانی نسبت به ثبات و امنیت در منطقه صداقت دارد، دست از حمایت از جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه بردارد.

کنعانی دولت آمریکا را فاقد وجاهت اخلاقی و هرگونه صلاحیت حقوقی برای قضاوت نسبت به دیگران دانست و افزود دولت آمریکا باید به عنوان حامی جنایات جنگی رژیم تروریستی صهیونیستی، پاسخگوی جهانیان باشد.

کنعانی افزود آمریکا با تروریستی خواندن جنبش انصارالله، بار دیگر نشان داد که مایل به اصلاح سیاست‌های غلط و مخرب خود در منطقه نیست و همچنان بخشی از مشکلات و بی‌ثباتی‌ها در منطقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه