English

سخنگوی وزارت خارجه:

حامیان رژیم جعلی صهیونیستی از جمله رژیم آمریکا رسواتر از هر زمان دیگری هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه ابراز داشت: امروز محور مقاومت منسجم‌تر مقاوم‌تر و متحدتر از هر زمان است و حامیان رژیم جعلی صهیونیستی از جمله رژیم آمریکا رسواتر از هر زمان دیگری هستند.

حامیان رژیم جعلی صهیونیستی از جمله رژیم آمریکا رسواتر از هر زمان دیگری هستند
به گزارش خبرگزاری موج

، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در اجلاس بین المللی رسانه‌ای تهران؛ اتحاد رسانه‌ای مقابله با تروریسم، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی سیلی محکم و تعیین کننده خداوند به رژیم صهیونیستی و تجلی اراده خدا در تحقق مشیت خود مبنی بر ذلت مستکبران است. رژیم صهیونیستی پس از متحمل شدن شکستی بی‌سابقه که به تعبیر حکیمانه رهبری شکستی غیر قابل ترمیم بود، نسل کشی و جنایت بی سابقه علیه مردم غزه را با حمایت بدون قید و شرط و نامحدود رژیم آمریکا آغاز کرد و تا به امروز بیش از ۲۵ هزار شهروند فلسطینی را به خاک و خون کشیده است.

وی گفت: اما امروز که بیش از سه ماه از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گذشته، هر روز بر شکست‌های رژیم صهیونیستی افزوده می‌شود و این رژیم با دست خود میخ‌های محکمی را بر تابوت مرگش کوبیده است. بی تردید امروز رژیم صهیونیستی درمانده‌تر از هر زمان دیگری است و ملت فلسطین از هر زمان محکم‌تر و استوارتر است.

کنعانی تصریح کرد: امروز محور مقاومت منسجم‌تر مقاوم‌تر و متحدتر از هر زمان است و حامیان رژیم جعلی صهیونیستی از جمله رژیم آمریکا رسواتر از هر زمان دیگری هستند و آنچه که می‌بینیم گویای آن است که خداوند در دل حوادث و طوفان‌های سهمگین اراده خود را مبنی بر ذلت مستکبرین و عزت مستضعفین نشان می‌دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان داشت: برخی افراد آمریکا را بخشی از جنگ اسرائیل علیه غزه می‌دانند، اما حقیقت این است که رژیم آمریکا تمام این جنگ است از اول تا به آخر این جنگ محسوب می‌شود. رژیم صهیونیستی پس از ۷ اکتبر عملاً فروپاشید و این آمریکا است که این رژیم فروپاشیده را اداره می‌کند و برای ترمیم هویت منحوس این رژیم شکست خورده و فروپاشیده تلاشی بی‌حاصل می‌کند.

وی ادامه داد: این آمریکا است که تمام تلاش‌های سیاسی، رسانه‌ای، حقوقی و نظامی خود را به پای رژیم صهیونیستی ریخته تا مانع از تحقق فروپاشی حقیقی رژیم صهیونیستی شود. این رژیم آمریکا پس از عملیات طوفان الاقصی اندک اعتبار باقیمانده خود نزد افکار عمومی جهانی را به پای رژیم صهیونیستی گذاشت و امروز شکست خورده این جنگ به حساب می‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه