English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تثبیت موقعیت ایران در عرصه بین المللی را به همراه دارد

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو نقش بسزایی در خنثی سازی توطئه های دشمنان و همچنین تثبیت جایگاه مقتدر ایران اسلامی در عرصه بین الملل دارد.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات  تثبیت موقعیت ایران در عرصه بین المللی را به همراه دارد

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به انتخابات اسفندماه، اظهار داشت: یکی از مولفه‌هایی که در حضور مردم پای صندوق های رای موثر است، این است که مسئولان سعی کنند فضایی که اکنون در حوزه اقتصاد و معیشت مردم حاکم است به ثبات برسد و از سرعت گرانی ها کاسته شود و بازار به یک ثباتی دست پیدا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما به حضور مردم در پای صندوق های رای نیاز داریم، افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از بعد بین المللی حائز اهمیت است چرا که دشمن اکنون برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای برنامه ریزی انجام داده است.

نماینده مردم ساری در مجلس، گفت: دشمن برای ایجاد انشقاق های داخلی و گسل هایی که می تواند مردم را از آمدن پای صندوق های رای منصرف کند، برنامه دارد تا بعد با نیامدن مردم پای صندوق های رای گسل های جدیدی ایجاد کند پس مردم باید این نکات را در نظر بگیرند.

بابایی تاکید کرد: پس ما و دولتمردان باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات در وهله اول ایجاد ثبات در بازار را در اولویت قرار دهیم. از این جهت وظیفه ما چند برابر است اما می تواند در مشارکت مردم تاثیرگذار باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث تثبیت وضعیت کشور در بعد بین المللی و ناامید کردن دشمنان برای سخت کردن تحریم ها و ایجاد انشقاق داخلی بسیار موثر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه