English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، امنیت پایدار را به همراه دارد

نماینده مردم ساری در مجلس با یادآوری این مطلب که حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، امنیت پایدار را به همراه دارد که در ادامه رشد علمی کشور را در پی خواهد داشت، گفت: از این رو جریانات سیاسی باید در مسابقه ای که در فضای شفاف و عادلانه بین جوانان و افراد مجرب برگزار می شود، حضور یابند.

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، امنیت پایدار را به همراه دارد

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: جمهوریت کشورمان منوط به مشارکت مردم است و اگر به دنبال حل مشکلات کشور هستیم باید از راه انتخابات وارد شویم تا افراد شایسته انتخاب شوند و به دنبال آن بتوان مشکلات کشور را حل کرد.

وی با یادآوری این مطلب که حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، امنیت پایدار را به همراه دارد که در ادامه رشد علمی کشور را در پی خواهد داشت، گفت: از این رو جریانات سیاسی باید در مسابقه ای که در فضای شفاف و عادلانه بین جوانان و افراد مجرب برگزار می شود، حضور یابند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه بر اساس فرمایشات رهبری، تبلیغات نباید سیاه نمایی و یا وعده هایی باشد که امکان تحقق ندارد، بیان کرد: کسی که با تخریب نامزد دیگر به دنبال کسب رأی است نمی تواند فرد قابل اعتمادی در تحقق وعده های داده شده از سوی خود باشد از این رو مردم باید در انتخاب خود هوشیار باشند.

بابایی با بیان اینکه احزاب سیاسی با سلایق مختلف باید در انتخابات حضور داشته باشند، عنوان کرد: در این بین نباید آدرس غلط به مردم داده شود و برخی افراد بدون صلاحیت نباید به بهانه گرم کردن تنور انتخابات از فضای آن سوءاستفاده کنند و مردم نیز باید بدانند که این افراد امین آنها نخواهند بود؛ البته از سوی دیگر باید تضارب آرا را در نظر داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه