English

رئیس سازمان جغرافیایی وزارت دفاع:

آماده کمک به دستگاه های مسئول در جهت بهبود وضعیت آب کشور می‌باشیم

رئیس سازمان جغرافیایی وزارت دفاع در نشست تخصصی حکمرانی آب که به همت وزارت دفاع برگزار شد، ابراز داشت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در سه سطح راهبردی، تاکتیکی و تکنیکی، آماده پشتیبانی و کمک به دستگاه های مسئول در جهت بهبود وضعیت آب در کشور می‌باشد و در این مسیر از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.

آماده کمک به دستگاه های مسئول در جهت بهبود وضعیت آب کشور می‌باشیم
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر دکتر فخری رئیس سازمان جغرافیایی وزارت دفاع در نشست تخصصی حکمرانی آب که به همت وزارت دفاع برگزار شد با اشاره به رویکرد هم افزا فی مابین دستگاه های متولی مرتبط با موضوع حکمرانی آب گفت : ایجاد گفتمان حکمرانی آب و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های مسئول، هدف اصلی ایجاد اندیشکده حکمرانی آب است.

وی ادامه داد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در سه سطح راهبردی، تاکتیکی و تکنیکی، آماده پشتیبانی و کمک به دستگاه های مسئول در جهت بهبود وضعیت آب در کشور می‌باشد و در این مسیر از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.
رئیس سازمان جغرافیایی وزارت دفاع تصریح کرد: جغرافیا، حاکمیت و جامعه، به عنوان سه ضلع اصلی حکمرانی آب محسوب میشوند که هدف ما از ایجاد اندیشکده حکمرانی آب، ایجاد تعادل بین این سه ضلع می‌باشد.
نشست تخصصی حکمرانی آب صبح یکشنبه در حاشیه سومین نمایشگاه بین المللی ایران ژئو با حضور نهادهای مرتبط از جمله ، رییس سازمان هواشناسی کشور، نماینده وزارت نیرو و دیگر نهادهای مسئول به میزبانی سازمان جغرافیایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه