English

مشاور فرمانده کل قوا تاکید کرد:

پایش مستمر تحولات و رویدادهای منطقه‌ای و جهانی از الزامات اساسی است

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: پایش مستمر تحولات و رویدادهای منطقه ای و جهانی برای درک صحیح و واقعی از نوع تهدیدات و تحولات سیاسی، دفاعی و امنیتی از الزامات اساسی است.

پایش مستمر تحولات و رویدادهای منطقه‌ای و جهانی از الزامات اساسی است
به گزارش خبرگزاری موج

​، امیر سرتیپ حاتمی، مشاور فرمانده کل قوا (مدظله العالی) در امور ارتش در بازدید از نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش، ضمن تقدیر از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه، گفت: از اینکه در مجموعه ارتش انقلابی، امروز ارزش و اهمیت تربیت و آموزش به خوبی درک و برای ارتقای آن نیز به شایستگی فکر شده است، جای خوشحالی و افتخار دارد.

وی افزود: البته در اینکه دو مؤلفه و دو نظام تربیت و آموزش به صورت منسجم و تلفیقی در نظام فکری مورد مطالعه، برنامه ریزی و توجه قرار می‌گیرد بسیار ارزشمند و امید بخش است.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: مجموعه این نمایشگاه ارزشمند نشان می‌دهد که به دلیل اهمیت مقوله تربیت و آموزش و نقش آن در تقویت و قدرت افزایی ارتش، یک کار فشرده، موفق و اثربخش در طول سال‌های اخیر بر موضوع آموزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شده است. البته آموزش ارتش همواره یک موضوع نهادینه و پر اهمیت بوده، ولی امروز ما نوآوری‌های ارزشمندی را در حوزه تربیت و آموزش ارتش مشاهده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: به طور یقین رصد و پایش مستمر تحولات و رویدادهای منطقه‌ای و جهانی برای درک صحیح و واقعی از نوع تهدیدات و تحولات سیاسی، دفاعی و امنیتی و شرایطی که طی سال‌های اخیر در جغرافیای جهان با آن مواجه هستیم، توجه ویژه به حوزه تربیت و آموزش را به عنوان یکی از الزاماتی اساسی رقم زده است که بایستی به آن متمرکز شد و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در راستای ارتقای سطوح فعالیت‌های آموزشی به ویژه در نیروهای مسلح مؤثر و راهگشا باشد.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش، تصریح کرد: در این فرآیند ضروری است یک ارتباط تنگاتنگ، منطقی و معناداری بین بخش‌های راهبردی اطلاعاتی، آموزشی و عملیاتی ارتش صورت گرفته و نهادینه شده و به صورت آئین نامه تدوین و در دسترس رزمندگان و یگان‌ها قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه