English

فرمانده کل ارتش:

ارتش حماسه آفرین عرصه‌های مختلف دفاعی و امدادی کشور بوده است

بنا بر تاکید فرمانده کل ارتش، نیروهای مسلح ارتش در عرصه‌های مختلف دفاعی و کمک به مردم در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و شیوع بیماری کرونا حماسه آفرید و به معنای واقعی کلمه درخشید.

ارتش حماسه آفرین عرصه‌های مختلف دفاعی و امدادی کشور بوده است
به گزارش خبرگزاری موج

، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی نیروی انسانی تا سرمایه انسانی که صبح امروز در ستاد ارتش برگزار شد با تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه طی سخنانی، اظهار داشت: این نمایشگاه نماد اثبات کارایی و کار آمدی و اثر بخش است.

وی ادامه داد: منش نظامی گری و کار آمدی نیروها ارتش نشان دهنده اثر بخشی آموزش‌ها در آتش است.

فرمانده کل ارتش برپایی رزمایش بزرگ در جاسک را نماد اقتدار علمی و فناوری ارتش دانست و گفت: ارتش در عرصه‌های مختلف دفاعی و کمک به مردم در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و شیوع بیماری کرونا حماسه آفرید و به معنای واقعی کلمه درخشید که همه اینها نماد اثربخشی آموزش و پرورش و اصول تربیتی در ارتش است.

وی دست‌اندرکاران پروژه و آموزش در ارتش را شایسته تقدیر و تشکر دانست و گفت: ما نباید به جایگاه امروز بسنده کنیم بلکه باید با تلاش و مجاهدت روز به روز بهتر شویم تا بتوانیم ارتشی در تراز انقلاب اسلامی باشیم.

وی اظهار داشت: تربیت و آموزش رکن اصلی برای رسیدن به اهداف است و اگر آموزش صحیح باشد دسترسی به اهداف تسریع خواهد یافت.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه از دیرباز در ارتش تربیت و آموزش مهم بوده است، گفت: این آموزش بر پایه ایمان، آموزش و انضباط بوده است.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: تربیت و آموزش در همه نظریه و راهبردها جای خود را داشته است.

وی با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند آموزش در نیروهای مسلح یک فریضه است، گفت: پس از فرمایشات معظم‌له موضوع آموزش به طور جد در دستور کار ارتش قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه