English

رئیس‌جمهور:

باید جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود/تولیدکننده‌ها اصلاً نباید معطل مجوز بمانند

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه باید جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود، ابراز داشت: بنده به طور جد می‌خواهم که به واحدهای صنعتی که متوقف شده اند کمک کنیم و به پویایی برسانیم و این وظیفه همه ماست.

باید جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود/تولیدکننده‌ها اصلاً نباید معطل مجوز بمانند
به گزارش خبرگزاری موج

، ابراهیم رئیسی در جمع کارکنان و کارگران و در حاشیه مراسم احیای ۱۸۵ واحد تولیدی استان البرز اظهار کرد: محوری‌ترین موضوع برای استقلال سیاسی کشور این است که تولید رونق یابد.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه شکل گرفتن ایران قوی در گرو تولید است، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم اقتصادی داشته باشیم که با تکانه‌ها تکان نخورد باید رونق تولید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود، ادامه داد: بنده به طور جد می‌خواهم که به واحدهای صنعتی که متوقف شده اند کمک کنیم و به پویایی برسانیم و این وظیفه همه ماست.

رئیس‌جمهور گفت: زمان برای تولیدکننده خیلی مهم است، باید مجوزهای واحدهای تولیدی سریع اخذ شود و سازمان‌های مربوطه باید این مجوزها را سریع بررسی کرده و صادر کنند.

ابراهیم رئیسی با بیان اینکه وزارت صمت برای احیا و پویایی تولید موانع را برطرف و بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات مساعدت کنند، تصریح کرد: تولیدکننده‌ها اصلاً نباید معطل مجوز بمانند، همه این موارد برای این است که تولید دچار وقفه نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه