English

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

رزمایش بزرگ دریایی در سواحل جنوبی برگزار می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش ابراز داشت: به زودی رزمایش بزرگ دریایی با حضور کشورهای دیگر در سواحل جنوبی و رزمایش منطقه ای برای ارتقای دانش و هماهنگی و همکاری با کشورهای حاشیه دریای خزر برگزار خواهد شد.

رزمایش بزرگ دریایی در سواحل جنوبی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر دریادار شهرام ایرانی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد افزود: ناوگان نیروی دریایی ارتش در عمق اقیانوسها از همه کشتی ها حمایت می‌کند. امروز امنیت دریایی به برکت نظام جمهوری اسلامی در منطقه و همه پهنه های اقیانوسی با اقتدار برقرار است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که باعث افتخار و اقتدار مردم کشور باشیم و در هر متری که دریانوردی می‌کنیم از مسیر خون شهدا غلفت نکنیم، بیان کرد: بدین منظور در همه صحنه های بین المللی حرفه‌ای و با قدرت عمل کرده و با تمام توان و تجهیزات بومی، قدرت خود را نشان خواهیم داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه برگزاری رزمایش از جمله برنامه های آینده نیروی دریایی است، افزود: به لطف انقلاب اسلامی و فرماندهی رهبر معظم انقلاب، ائتلاف دریایی منطقه ای تشکیل داده و به زودی رزمایش بزرگ دریایی با حضور کشورهای دیگر در سواحل جنوبی و رزمایش منطقه ای برای ارتقای دانش و هماهنگی و همکاری با کشورهای حاشیه دریای خزر برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: امروز در همه عرصه‌های بین المللی حضور جدی داشته و همه به توان و قدرت ما غبطه می‌خورند که چگونه با این همه تهدید و تحریم در پیچیده ترین عرصه ها از جمله ساخت ناوشکن و زیردریایی به این جایگاه رسیده ایم.

دریادار ایرانی گفت: تجهیزات بومی نیروی دریایی در اقیانوسها و با اقتدار و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی از این محدوده ها عبور می‌کنند. در دورترین نقاط حضور جدی داشته و با کسی تعارف نداریم.

وی افزود: امروز در پیشگاه امام رضا(ع) قول می‌دهیم هیچگاه سربازان دریادل و همرزمان ما دچار غفلت نخواهند شد. همچنانکه ناو گروه ۸۶ ارتش، پیام اسلامی ایرانی را به جهان مخابره کردند همانگونه قدم بر خواهند داشت، در اقیانوسهای جنوب و دریای خزر منادی حمایت از مظلوم هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان داشت: سردمدار دزدی دریایی شیطان بزرگ است که اکنون در دریاها خوار و ذلیل شده است، این در حالی است که ناوهای نیروی دریایی ارتش در عمق اقیانوسها از همه کشتی‌ها حمایت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه