English

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

آماده هستیم به طور همزمان در همه اقیانوس‌ها حضور پیدا کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش ابراز داشت: هماهنگی ستادی در حال انجام و تجهیزات در حال آماده سازی است تا بتوانیم به طور همزمان در همه اقیانوس‌ها حضور پیدا کنیم زیرا منافع اقتصادی مردم در آن وجود دارد.

آماده هستیم به طور همزمان در همه اقیانوس‌ها حضور پیدا کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار شهرام ایرانی در حاشیه تودیع فرماندهی پایگاه دریایی شرق خزر (امیر آباد) با اشاره به ثبت مأموریت ناوگروه ۸۶ در تاریخ، حضور دائمی  نیروی دریایی در پهنای اقیانوس‌ها را از برنامه‌های مهم همرزمان بیان کرد و گفت: هماهنگی ستادی در حال انجام و تجهیزات در حال آماده سازی است تا بتوانیم به طور همزمان در همه اقیانوس‌ها حضور پیدا کنیم زیرا منافع اقتصادی مردم در آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه از منافع اقتصادی مردم دفاع می‌کنیم، درباره ناوگان شمال با اشاره به اینکه دریای خزر، دریای صلح و دوستی است، افزود: اگر قرار باشد شیطنت رخ دهد، جمهوری اسلامی ایرانی آن قدر توانمندی دارد که بتواند از خود دفاع کند و کشورهای منطقه و مردم اجازه نمی‌دهند، کسانی از بیرون بیایند و دخالت و شیطنت کنند.

امیر ایرانی ادامه داد: دریای خزر به عنوان دریای صلح و دوستی باقی خواهند ماند و همه کشورها و مردم منطقه دست به دست هم خواهند تا شاهد رشد اقتصادی در منطقه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه