English

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا:

نیروهای اجتماعی ایران باید در حکمرانی اقتصادی ساماندهی شوند

محسن رضایی، دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ابراز داشت: نیروهای اجتماعی ایران باید در حکمرانی اقتصادی ساماندهی شوند تا به تخصیص منابع منجر شود

نیروهای اجتماعی ایران باید در حکمرانی اقتصادی ساماندهی شوند

، محسن رضایی در آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان یزد که در سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد، افزود: پژوهش به دنبال پاسخ دادن به سئوالات جامعه و با پژوهش برای مشکلات کشور می توان راهکار ارائه کرد، تقارن روز دانشجو که نقطه عطف روند سیاسی ملت ایران است با هفته پژوهش تقارنی مبارک است.

وی ادامه داد: هم اکنون این سئوال که چگونه می‌توان اقتصاد ایران را به صورت پایدار و با شتاب به سمت اهداف کشور سوق داد در جلوی شما پژوهشگران قرار دارد، مباحثی مانند اینکه حکمرانی اقتصادی چه الگویی باید داشته باشد و این همه فناوری که در کشور تولید شده چرا در صنعت استفاده نمی شود؟ پرسش هایی است که باید برای آن پاسخ و راهکار ارائه کرد و به طور کلی باید رابطه اجتماعی جامعه ایران با توسعه حل شود.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: نیروهای اجتماعی ایران باید در حکمرانی اقتصادی ساماندهی شوند تا به تخصیص منابع منجر شود، نه اینکه سیاست بر منابع حاکم شده و منابع به انحراف برود که نتیجه آن کلنگ‌های زیادی است که در مناطق مختلف کشور زده شده که به سرانجام نرسیده است.

رضایی اظهار داشت: رقابت اجتماعی اگر درست وارد اقتصاد شود، همانگونه که در سیاست و دفاع کشور استفاده شد، حقیقتا جهش بسیار بزرگی در کشور رخ می‌دهد و از همه ظرفیت‌ها نیز در مسیر درست استفاده خواهد شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه