English

سفیر ایران در پاکستان:

طرح خط لوله انتقال گاز از ایران به پاکستان اجرایی شود

سفیر ایران در پاکستان در دیدار با سروزیر ایالت بلوچستان بر اجرایی شدن طرح خط لوله انتقال گاز از ایران به پاکستان تاکید کرد و افزود که بهره برداری از این پروژه در راستای رفاه مردم همسایه شرقی پاکستان، توسعه دو کشور و تمام منطقه است.

طرح خط لوله انتقال گاز از ایران به پاکستان اجرایی شود
به گزارش خبرگزاری موج

، میر علی مردان خان در دیدار با رضا امیری مقدم  سفیر ایران در پاکستان در خصوص اتخاذ اقدامات موثر در راستای حمایت از جامعه تجار دو کشور و رفع مشکلات پیش روی آنان قول مساعد داد.

وی تاکید کرد: دولت ایالت بلوچستان مصمم به رفع مسائل مرتبط با تجارت در مرزهای مشترک و یا مشکلات پیش روی تجار ایران و پاکستان است و در این خصوص پیگیری‌های لازم با دولت فدرال (اسلام‌آباد) انجام خواهد شد.

سروزیر ایالت بلوچستان پاکستان بر لزوم افزایش تبادل هیات‌های تجاری و اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران در راستای شناخت از فرصت‌ها و توانمندی‌های متقابل نیز تاکید کرد.

امیری مقدم در این دیدار بر اجرایی شدن طرح خط لوله انتقال گاز از ایران به پاکستان تاکید کرد و افزود که بهره برداری از این پروژه در راستای رفاه مردم همسایه شرقی پاکستان، توسعه دو کشور و تمام منطقه است.

وی با اعلام اینکه یازدهمین کمیته تجارت مرزی ایران و پاکستان به زودی برگزار خواهد شد، اجرای فوری سازوکار تهاتر از سوی اتاق بازرگانی کویته را مطالبه کرد.

براساس این گزارش، سفیر ایران در پاکستان طی سفر به کویته مرکز ایالت بلوچستان ضمن سخنرانی در دانشکده فرماندهی و ستاد این کشور با استاندار ایالت بلوچستان دیدار کرد.

وی همچنین در نشست‌های اختصاصی تجارت ایران و پاکستان به میزبانی اتاق بازرگانی کویته و اتاق مشترک بازرگانی ایران و پاکستان شرکت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه