English

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

هیچ‌گاه ایران عزیز با توقف صادرات نفت مواجه نشده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به فعالیت‌های نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: در مقابل، با تلاش نیروی دریایی ارتش و اسکورت ده‌ها فروند کشتی تجاری و نفتکش هیچ‌گاه ایران عزیز با توقف صادرات نفت مواجه نشد.

هیچ‌گاه ایران عزیز با توقف صادرات نفت مواجه نشده است
به گزارش خبرگزاری موج

، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز جمعه، سوم آذرماه در نشستی که به مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش برگزار شد، گفت: هفتم آذر ماه که یادآور عملیات هم‌رزمان من در در عملیات مروارید تنها پس از ۶۷ روز از آغاز جنگ تحمیلی توانست موجودیت رژیم بعثی و در حوزه اقتصادی توان این رژیم را به پایان برساند و از عرصه دریا حذف کند.

وی افزود: این عملیات غرورآفرین باعث شد تا ۸ سال آینده آنگونه که شاهد بودیم و حتی سالیانه بعد از آن دشمن بعثی نتواند در عرصه دریا حضور موفقی داشته باشد و نفت خود را از خلیج فارس صادر کند و بنادرش برای همیشه بسته شد.

دریادار ایرانی با اشاره به فعالیت‌های نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: در مقابل، با تلاش نیروی دریایی ارتش و اسکورت ده‌ها فروند کشتی تجاری و نفتکش هیچ‌گاه ایران عزیز با توقف صادرات نفت مواجه نشد و همواره خطوط دریایی آن فعال بود و صادرات کالا از بنادر کشورمان صادر می‌شد.

وی ادامه داد: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش با ایجاد ابهامات راهبردی متعدد در حوزه دفاعی و دریایی توانست در هندسه شوم ترسیمی دریایی دشمن با اتحاد همه‌جانبه و هم‌افزایی همه اقوام ایران زمین در راستای توسعه همه‌جانبه و پایدار با همه ملل جهان در مسیر پیشرفت و تحقق ایران قوی با قدرت و اقتدار گام بردارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه