English

مشاور فرمانده کل قوا:

مدعیان دروغین حقوق بشر امروز در برابر نسل‌کشی اسرائیل سکوت کرده‌اند

مشاور فرمانده کل قوا گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر و طرفداران «زن، زندگی، آزادی» هم امروز در برابر نسل‌کشی و جنایات آشکار رژیم کودک‌کش صهیونیستی سکوت کرده و تماشاگرند.

مدعیان دروغین حقوق بشر امروز در برابر نسل‌کشی اسرائیل سکوت کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری موج

امیر سرتیپ حاتمی مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش با حضور در دوره هادیان فرزانه در دانشگاه افسری امام علی (ع) با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه در آینده مسئولیت‌های مهمی را در سطح نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح عهده‌دار خواهند شد، تصریح کرد: لازمه موفقیت در انجام مأموریت‌ها و مسئولیت‌های خطیر ارتش و نیروهای مسلح، خودسازی، خداشناسی، زمان‌شناسی، آمادگی برای خدمت به ملت و نظام اسلامی تا سرحد شهادت، تبعیت از ولی‌فقیه در پیچ و خم‌ها، شبهات، فتنه‌ها و درعرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری است.

وی تصریح کرد: امروز مأموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ تمامیت ارضی، حفظ استقلال و نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه پیچیده نظام بین الملل از حساسیت بیشتری برخوردار است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا با اشاره به هیاهو، جنجال و دروغ‌پراکنی نظام سلطه و استکبار و مخالفین جمهوری اسلامی ایران در اغتشاشات سال گذشته خاطرنشان کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر و شعار دهندگان «زن، زندگی و آزادی» که حجم انبوهی از اعتراض و نارضایتی را در سراسر دنیا بر پا کرده بودند، امروز در برابر نسل‌کشی و جنایات آشکار رژیم کودک‌کش صهیونیستی سکوت کرده و تماشاگرند.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: مجامع جهانی امروز در حالی نظاره‌گر ددمنشی رژیم صهیونیستی‌اند که اشغالگران در جنایتی دردناک تاکنون مرتکب قتل عام حدود ۱۲ هزار نفر از مردم مظلوم و بی‌گناهی شده‌اند که حدود ۳ هزار نفرشان را زنان و ۵ هزار نفرشان را کودکان و حدود ۲۰۰ نفر از کشته‌شدگان را هم کادر پزشکی تشکیل داده‌اند.

مشاور فرمانده معظم کل قوا با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها با ارسال تسلیحات و مهمات و حتی کمک‌های اطلاعاتی و عملیاتی به رژیم صهیونیستی، اصلی‌ترین مجرم در کشتار مردم و به‌خصوص کودکان فلسطینی‌اند، تصریح کرد: آمریکا در جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شریک جرم است و حمایت نظامی واشنگتن‌، این رژیم را برای تشدید حملات وحشیانه جسورتر کرده است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر کمک‌های همه‌جانبه آمریکا نباشد، رژیم صهیونیستی در عرض چند روز فلج خواهد شد.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه همه کشتارهایی که در غزه اتفاق می‌افتد نقض مستقیم کنوانسیون‌های حقوق بشری است و واقعاً متأسفیم که جامعه بین‌الملل همچنان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطین در نوار غزه سکوت کرده‌اند، ادامه داد: رؤسای کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر در کنار جلادان جنایتکار صهیونیستی به صف شده‌اند و این وضعیت به قانون جنگل که دستاورد لیبرال دموکراسی غرب است، مشروعیت می‌دهد.

وی خاطر بیان کرد: عامل و عنصر اصلی تعیین کننده جهت مصون ماندن از دشمنی، تجاوز و زیاده‌خواهی‌های مستکبران عالم، کسب قدرت است و بی‌تردید با دستیابی به این مؤلفه راهبردی، هیچ دشمنی به خود جرات زیاده‌خواهی و بد اندیشی نخواهد داد.

مشاور فرمانده معظم کل قوا مهمترین عامل و عنصر قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران را نیروی انسانی و رزمندگان مؤمن، کارآمد، آگاه، شجاع و آماده شهادت دانست و افزود: انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با تکیه به این عامل مهم و حیاتی توانست در برابر تهاجم رژیم متجاوز صدام و حامیان مستکبرش ایستادگی کرده و اجازه نداده نظام سلطه با محوریت رژیم بعثی عراق به اهداف شوم خود دست یابد.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: خدا را شاکریم که با رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای و وجود نیروی انسانی متخصص، دانشمند و متعهد امروز در تمامی حوزه‌های رزم زمینی، هوایی، دریایی، پدافندی، راداری، الکترونیکی، موشکی و پهپادی به دستاوردهای بزرگی دست یافته‌ایم و در برخی حوزه‌های رزم جزو سرآمدان دنیا هستیم.

مشاور فرمانده معظم کل قوا هدف نهایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عصر غیبت کبرای امام زمان (عج) را زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت برشمرد و افزود: ان‌شاءالله بتوانیم با ترویج مفاهیم عالیه اسلام و با آگاه ساختن مردم جهان از ظلم و ستم مستکبران و آشنایی هرچه‌بیشتر آنان را با فرهنگ اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، زمینه ظهور حضرت قائم (عج) را فراهم آوریم.

وزیر سابق دفاع افزود: پیداست که این امور مهمّ، بدون داشتن قدرت و مکنت، تحت لوای یک دولت قدرتمند و با بنا نهادن تمدن نوین اسلامی، امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین می‌بایست در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ و به ثمر رسیدن اهداف آن‌ به‌عنوان زمینه‌ساز قیام حضرت مهدی (عج) تلاش همه‌جانبه کرد.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدامات و برنامه‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه جهت نوسازی ارتش در حوزه منابع انسانی و تجهیزات و تسلیحات پیشرفته دفاعی و کمک به معیشت کارکنان ارتش صورت گرفته است، تصریح کرد: همت و تلاش شبانه روزی فرمانده کل ارتش و همه فرماندهان در سطوح مختلف معطوف به آماده نگه داشتن قدرت دفاعی و بازدارندگی ارتش است که بحمدالله در مسیر روشنی گام بر می‌دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه