English

رئیس سازمان بسیج مستضعفین :

بسیج ۱۲ هزار خانه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام ساخت

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: ۱۲ هزار خانه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به همت بسیج ساخته شده است.

بسیج ۱۲ هزار خانه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام ساخت
به گزارش خبرگزاری موج

سردار غلامرضا سلیمانی ظهر پنجشنبه در دیدار آیت الله حسینی بوشهری گفت: بسیج سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی را در دستور کار خود قرار داده است که این موضوعات با هم همپوشانی دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از ظرفیت اردوهای پیشرفت، راهیان نور و همه عرصه‌های جذابی که نسل جدید با آن ارتباط دارند در راستای جهاد تبیین استفاده می‌شود.

وی بیان داشت: از مهر سال گذشته تا مهر امسال ۲۰ میلیون از جمعیت کشور در برنامه‌های تبیینی بسیج شرکت و تعامل داشتند.

سردار سلیمانی افزود: در راستای امید آفرینی نیز مباحث فرهنگی، اجتماعی، علمی و فناوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی مورد نظر است که دامنه وسیعی از برنامه‌ها را شامل می‌شود.

سردار سلیمانی ابراز داشت: اردبیل، همدان و لرستان کنگره‌های ملی خود را امسال برگزار کردند و در سال گذشته نیز کنگره‌ها و یادواره‌های شهدای بسیاری در سطح کشور برگزار شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: ۱۲ هزار خانه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به همت بسیج ساخته شده است.

وی ادامه داد: هر سال ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در برنامه بسیج است و امسال نیز در سراسر کشور این امر محقق شده است.

سردار سلیمانی افزود: توجه به مناطق محروم با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و احیای واحدهای صنعتی از دیگر برنامه‌های بسیج است.

وی با بیان اینکه طرح از آبخیز تا جالیز با همکاری وزارت کشاورزی و بسیج اجرایی می‌شود بیان داشت: در زمینه تربیت جوانان مؤمن و انقلابی اقدامات خوبی صورت گرفته است و در سال یک میلیون نفر از نسل جوان در واحدها و رده‌های مختلف بسیح جذب می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۷۵۰ هزار نفر در مسابقات قرآنی بسیج کشور شرکت کردند و ۱۱۰ دارالقرآن و ۴۲۰۰ پایگاه قرآنی در مساجد ایجاد شده است.

سردار سلیمانی گفت: مساجد محور فعالیت‌های بسیج هستند و ۴ هزار مسجد نیمه فعال با حضور بسیج به حالت فعال در آمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه