English

رئیس سازمان بسیج:

ملت ایران اسلامی می‌تواند با تبعیت از ولایت فقیه اهداف بزرگ انقلاب اسلامی را در گام دوم رقم بزند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی می‌تواند با تبعیت از ولایت فقیه اهداف بزرگ انقلاب اسلامی را در گام دوم رقم بزند. در این میان بسیج به عنوان بزرگترین تشکیلات مردمی برنامه‌های خود را دنبال می‌کند.

ملت ایران اسلامی می‌تواند با تبعیت از ولایت فقیه اهداف بزرگ انقلاب اسلامی را در گام دوم رقم بزند
به گزارش خبرگزاری موج

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مردم مظلوم غزه ، گفت: امسال در شرایطی وارد هفته بسیج می‌شویم که در گوشه‌ای دیگر از جهان مردم مظلوم فلسطین در حال تلاش برای احقاق حقوق خود هستند و توانستند در یک عملیات بسیار پیچیده با عنوان طوفان الاقصی شکست غیرقابل ترمیمی را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کنند.

وی ادامه داد: آمریکا تمام قد در کنار رژیم صهیونیستی ایستاده و با تمام توان از این رژیم کودک کش حمایت می‌کند و آنها حتی به کودکان، زنان و افرادی که در بیمارستان هم بودند، رحم نمی‌کنند.

سردار سلیمانی گفت: هفته بسیج یادآور حماسه آفرینی‌های ملت شریف ایران اسلامی در دفاع مقدس است، حرکتی که با فرمان امام خمینی (ره) آغاز شد و امروز هم این حضور مردم امنیت مردم پایه را برای ما ایجاد کرده و امنیت کشور را مثال زدنی کرده است.

سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی می‌تواند با تبعیت از ولایت فقیه اهداف بزرگ انقلاب اسلامی را در گام دوم رقم بزند. در این میان بسیج به عنوان بزرگترین تشکیلات مردمی برنامه‌های خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد جهاد تبیین و امید آفرینی برنامه‌ریزی شده و بر همین اساس برنامه‌های مختلفی طراحی شده که رزمایش ۱۰۰ هزار خدمت بسیج اصناف و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، اعزام گردهای جهادی به روستاها و آزادی زندانیان از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس سازمان بسیج، رونمایی از تولیدات فرهنگی و هنری بسیج، خدمت رسانی به عشایر، گردهمایی هنرمندان استانی و شهرستانی و دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد و گفت: نمایش ۱۰ ملیونی اقتدار در ۵۴۰ نقطه کشور را در این هفته خواهیم داشت و اقتدار بسیج را در معرض دید عموم قرار می‌دهیم.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، عمرانی و سازندگی، رزمایش جهادگران فاطمی و افتتاح ۱۳۰ مرکز مشاوره از دیگر برنامه‌های به مناسبت هفته بسیج است، همچنین ۱۰۰۰ قلم کالای اساسی به محرومین اهدا و افتتاح و تجهیز ۱۰۰ سالن نمایش بسیج می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه