English

وزیر دفاع در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

کشتارهای رژیم صهیونیستی برای نجات خود از نابودی است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همه کشتارها و نسل کشی‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت غزه، برای نجات خود از مهلکه‌ای که در آن گرفتار شده، است‌.

 کشتارهای رژیم صهیونیستی برای نجات خود از نابودی است

امیر محمدرضا آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج با خاص دانستن روند جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ، گفت: تمام تلاش رژیم صهیونیستی برای ادامه حیات است، چون موقعیت ساختاری رژیم صهیونیستی طوری است که وجود خارجی ندارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: آسیب‌هایی که رژیم صهیونیستی دیده به هیچ وجه قابل ترمیم نیست و همه این کشتارها و جنایات به این دلیل است که به نحوی بتوانند از این مهلکه‌ای که در آن گرفتار شده‌اند، نجات یابند.
امیر آشتیانی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی قطعا موفق و خواسته آنها در انتقال مردم غزه به مصر محقق نمی‌شود، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با این کشتار و نسل‌کشی، فقط تنفر جهانیان را نسبت به خود افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: نه‌تنها رژیم صهیونیستی، هیچ جایگاهی در بین ملت‌های دنیا ندارد، بلکه آنهایی که به اسرائیل کمک می‌کنند یعنی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی هم منفورترین کشورها از منظر مردم محسوب می‌شوند.

وزیر دفاع درباره ادعای حقوق بشری آمریکا و کشورهای اروپایی، گفت: حقوق بشری که اینها از آن دم می‌زنند، توهمی است که خود به آن اعتقادی ندارند  و از آن به‌عنوان ابزار استفاده می‌کنند. آنها حقوق بشر را فقط یک ابزار می‌بینند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه