English

تماس تلفنی مشاور رهبر انقلاب با شیخ نعیم قاسم درباره تحولات فلسطین و پیروزی مقاومت

مشاور رهبر انقلاب در تماس تلفنی با معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مورد تحولات فلسطین و پیروزی های مقاومت و ایستادگی غزه گفتگو کرد.

تماس تلفنی مشاور رهبر انقلاب با شیخ نعیم قاسم درباره تحولات فلسطین و پیروزی مقاومت

به گزارش خبرگزاری موج، در یک تماس تلفنی، علی‌اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب با شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان درباره آخرین تحولات فلسطین و پیروزی‌های مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم غزه گفتگو کرد.

ولایتی در تماس تلفنی ابراز امیدواری کرد که حزب الله لبنان همواره با رهبری سید حسن نصرالله که شخصیتی مومن، قوی، شجاع و باتدبیر است، در مبارزه با دشمنان موفق باشد، همچنان که تاکنون بوده است.

او با توجه به تحولات غزه و جنایات اسرائیل و حامیان آن از جمله آمریکا علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، تأکید کرد که آنچه در فلسطین رخ داده با حمایت مستقیم آمریکا اتفاق افتاده است و رژیم صهیونیستی عامل این جنایت‌ها است و مسئولان آمریکایی از شرم غافل نیستند و به صراحت می‌گویند که اگر اسرائیل وجود نداشت، یک اسرائیل را بوجود می‌آوردند که این نوع سخن و عملکرد به یادآور جنگ‌های صلیبی است و همه این جنایت‌ها با حمایت مستقیم آمریکا انجام می‌شود.

ولایتی تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران به حزب الله و مقاومت اسلامی افتخار می‌کنند و شما و دوستان مبارز شما در مرکز این مبارزات، نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای دارید و با رهبری دبیرکل حزب الله کار را به خوبی مدیریت می‌کنید.

او در ادامه اظهار اطمینان کرد که مردم فلسطین و غزه در این مبارزه حساس و نفس‌گیر پیروز خواهند شد و کسانی مانند هنیه، نخاله و سایر مجاهدان که با شجاعت مبارزه می‌کنند، پیروز خواهند بود.

مشاور رهبری افزود که بی‌تردید آمریکایی‌ها این وضعیت را در فلسطین به این حد رسانده‌اند و رژیم صهیونیستی با این قساوت یک بیمارستان را بمباران می‌کند و هزاران نفر را به خاک و خون می‌کشد.

معاون دبیرکل حزب الله همچنین در حین ابراز خرسندی خود از این حمایت‌ها و از موضع جمهوری اسلامی ایران، به ویژه مقام معظم رهبری در پشتیبانی از محور مقاومت، تشکر کرد.

شیخ نعیم قاسم نیز افزود که مطمئن باشید در این میدان، ما جزئی ناقابل تجزیه از محور مقاومت هستیم و علیرغم فشارهای زیاد، ما به مبارزه تا نابودی دشمنان ادامه خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه