English

تاکید وزارت دفاع بر منطقی بودن پدافند غیرعاملی که مکمل پدافند عامل باشد

همزمان با هشتم آبان، روز پدافند غیرعامل، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر اهمیت پدافند غیرعامل در حفظ امنیت و ثبات کشور در برابر تهدیدات دشمن تاکید کردند.

تاکید وزارت دفاع بر منطقی بودن پدافند غیرعاملی که مکمل پدافند عامل باشد

به گزارش خبرگزاری موج، به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تاریخ ۱۷ آبان ۱۳۹۹ بیانیه‌ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

پدافند غیرعامل موضوع بسیار مهمی است و اهمیت پدافند غیرعامل هر روز بیشتر می شود» (حضرت آیت الله خامنه ای، فرمانده معظم کل قوا). این روز با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی در تقویم رسمی کشور به عنوان روز پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

پدافند غیرعامل مکمل پدافند عامل است که از تمامی ظرفیت ها و مولفه های قدرت ملی در راستای امنیت ملی استفاده می کند. با پیش‌بینی و تحلیل تهدیدات و آسیب‌پذیری‌ها، آسیب‌پذیری زیرساخت‌های حیاتی حیاتی و حیاتی را کاهش داده و تداوم فعالیت‌های ضروری را تضمین می‌کند. همچنین تهدیدات جدیدی مانند نفوذ گرا، شبکه محور، دانش محور، شناختی و غیره را در نظر می گیرد.

سازمان ها و مراکز زیر مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه نهادهای لشکری ​​و کشوری به طور مستمر اقدامات پدافند غیرعامل را سرلوحه کار خود قرار داده اند. همچنین وزارت دفاع برای طراحی، تولید و توسعه محصولات لازم به منظور حفاظت و ارتقای تاب آوری ملی در برابر تهدیدات و جنگ ترکیبی در خدمت کشور است.

وزارت دفاع این روز را به همه مجاهدان این عرصه مهم به ویژه شبکه پدافند غیرعامل کشور، نیروهای مسلح و به ویژه کارکنان این وزارتخانه تبریک گفت. این وزارتخانه همچنین به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) درود و به مقام شامخ شهدای گلگون کفن میهن اسلامی، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بزرگوار ادای احترام کرد. و خانواده های محترم و بزرگوارشان.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه