English

عزیزاله کناری:

پدافند غیر عامل از اهمیت ویژه ای برخوردار است

فرماندار بندرعباس با بیان اینکه پدافند غیر عامل از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: پدافند غیر عامل به معنای مجموعه اقدامات غیر مسلحانه است.

پدافند غیر عامل از اهمیت ویژه ای برخوردار است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عزیزاله کناری   فرماندار بندرعباس در جلسه شورای پدافند غیرعامل ، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: پدافند غیر عامل نوعی دفاع بدون سلاح است که بکارگیری جنگ افزار در آن وجود ندارد و با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات مالی، تجهیزاتی و تلفات انسانی جلوگیری نمود و یا میزان خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.
وی در ادامه افزود: اگر در امر پدافند غیر عامل غفلت کنیم ضربات و خسارات جبران ناپذیری بر ما وارد خواهد شد به همین منظور ادارات و سازما ن ها باید به این موضوع اهمیت بیشتری دهند و خود را برای هر گونه تهدیدی از سوی دشمن آماده سازند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: پدافند غیر عامل به معنای مجموعه اقدامات غیر مسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل در امر مدیریت بحران در برابر تهدیدات نظامی دشمن می شود که لازم است کلیه ادارات، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی با جدیدت بحث پدافند غیزعامل را دنبال کنند.

شایان ذکر است؛ جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان با حضور مهندس قمی رئیس حقوقی و بازرسی سازمان پدافند غیر عامل کشور، عزیزاله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس و محسن زینلی تختی مدیرکل پدافند غیر عامل استان در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه