English

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

بیش از ۴۰۰ کیلومتر تونل در شمال غزه احداث شده است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش ملی پدافند غیرعامل با بیان اینکه فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است، تاکید کرد: عملیات اخیر رزمندگان فلسطینی با توان و تسلیحات خاص خود بوده است. پاسخی به سال‌ها ظلم و ستم صهیونیست‌ها.

بیش از ۴۰۰ کیلومتر تونل در شمال غزه احداث شده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در همایش ملی پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه این همایش همزمان با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار می شود، گفت: به گفته وی، ملت فلسطین هفتاد و پنج سال پیش در اقدام تروریستی دشمنان سرزمین خود را از دست داد و هفت دهه است که با عملیات اخیر حاصل سال‌ها ظلم و ستم صهیونیست‌ها می‌جنگد.

باقری ادامه داد: یک ملت مظلوم توانست با توانایی و سلاح های خود که عمدتاً توسط خودش و تحت شدیدترین کنترل ها تولید شده بود، با عملیاتی بی عیب و نقص چنین عملیات ارزشمندی را انجام دهد. وی افزود: انتساب این عملیات به خارج از فلسطین برای سرپوش گذاشتن بر این شکست بوده است. وی سپس با بیان اینکه ارتش فولاد، امنیت بی نظیر و قدرت بی نظیر صهیونیست ها در 15 مهر فروریخت و نشان داد فلسطین جایی برای مهاجران و توسعه زیرساخت های آن نیست و اسرائیل نمی تواند پشتوانه حمایت از دولت های غیر مردمی منطقه باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین خاطرنشان کرد: صهیونیست ها به این شکست با جنایت پاسخ دادند، بمباران هوایی که عملیاتی بدون ارزش نظامی است. وی با بیان اینکه هرکس نتواند با جنگنده ها بجنگد در نهایت به کشتار مردم ختم می شود، تصریح کرد: اگر این بمباران یک سال ادامه یابد، صهیونیست ها بازنده این میدان خواهند بود. باقری تصریح کرد: از یکی دو روز پس از حادثه 15 مهر ماه، نیروی زمینی اصلی خود را در اطراف نوار غزه جمع آوری کردند و پنج لشکر زرهی با 1500 دستگاه تانک و نفربر را در اطراف این سرزمین مستقر کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین خاطرنشان کرد: وقایع نشان داد که فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است و هرگز نباید از این قله دور شود چرا که تحرکات به نمایش درآمده در کشورهای اسلامی و اروپا سابقه تاریخی ندارد. وی تصریح کرد: مبارزان فلسطینی جنگ خود را با سنگ و مشت آغاز کردند و امروز نیز با موشک و سلاح های ضد تانک ادامه می دهند. وی ادامه داد: هیچ راهی برای کمک به مردم غزه وجود ندارد زیرا رزمندگان در این تونل ها صنایع دفاعی خود را آماده و مدیریت می کنند.

باقری در پایان تاکید کرد: یکی از دلایل پایداری مقاومت رزمندگان عزیز فلسطین توجه به پدافند غیرعامل است. وی همچنین خاطرنشان کرد: آنچه در جنگ ها تعیین کننده است، افراد با اراده و قوی هستند که اسرائیلی ها چنین چیزی را ندارند. وی در پایان گفت: پیشنهاد جمهوری اسلامی تنها پیشنهاد منصفانه در جهان است که همه‌پرسی بین همه فلسطینی‌ها برای تصمیم‌گیری برای آینده خود است و راهی جز این وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه