English

جمهوری اسلامی ایران، ادعای دخالت در تظاهرات حامیان فلسطین و غزه در انگلیس را تکذیب کرد

کاردار سفارت ایران در انگلیس ادعاهای مطرح‌شده در گزارش نشریه تایمز چاپ لندن، درباره آنچه دخالت عوامل وابسته به تهران در هدایت تظاهرات حامیان فلسطین و غزه و ایجاد ناآرامی در این کشور نامید شد را تکذیب کرد.

جمهوری اسلامی ایران، ادعای دخالت در تظاهرات حامیان فلسطین و غزه در انگلیس را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدمهدی حسینی‌متین روز شنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تمامی اتهامات بی‌اساس و اطلاعات نادرستی که تایمز به ایران نسبت داده، کاملا مردود است.

روزنامه تایمز چاپ لندن در آستانه برگزاری سومین تظاهرات حامیان فلسطین در انگلیس، طی گزارشی بدون ارائه سند و مدرک ادعا کرد که ایران در هدایت این حرکت اعتراضی و «ایجاد ناآرامی» در انگلیس نقش دارد.

این روزنامه انگلیسی به نقل از یک منبع ناشناس وابسته به پلیس این کشور مدعی شد «ماموران ایران با دامن زدن به اعتراضات غزه در بریتانیا ناآرامی ایجاد می‌کنند.» این گزارش ادعایی می‌افزاید: «تایمز دریافت که افسران ضدتروریسم به‌طور خصوصی گفته‌اند که تهران در تلاش است تا تنش‌ها در تجمعات حامیان فلسطین را افزایش دهد.»

تایمز که از رسانه‌های نزدیک به وزارت امور خارجه انگلیس به‌شمار می‌رود، در این گزارش ادعایی تلاش کرد با کنار هم قراردادن مواضع خصمانه دولت لندن، اتهاماتی را به نقل از منابع ناشناس علیه ایران مطرح و ادعای مداخله تهران در تظاهرات ضدصهیونیستی را توجیه کند.

این منابع با اشاره به تحرکات ادعایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انگلیس، ادعا کرده‌اند که «عوامل وابسته به تهران با اعتراضات غزه در انگلیس مرتبط هستند [...] و با انتشار اطلاعات نادرست بر تنش‌ها در فضای مجازی دامن می‌زنند.»

کاردار سفارت ایران در لندن تصریح کرد که مقامات ادعایی نشریه تایمز، با طرح چنین بهانه‌هایی نمی‌توانند مانع از برگزاری تظاهرات ده‌ها هزار معترض مخالف سیاست‌های آنها در حمایت از وحشیگری‌های اسرائیل شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه