English

وزارت اقتصاد با مصوبه مجلس مکلف به شبانه‌روزی کردن فعالیت گمرکات شد

طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف شد با همکاری وزارت راه و شهرسازی نسبت به شبانه روزی کردن فعالیت گمرکات در مرزهای زمینی و بنادر بزرگ و پرتردد کشور اقدام نماید.

وزارت اقتصاد با مصوبه مجلس مکلف به شبانه‌روزی کردن فعالیت گمرکات شد

به گزارش خبرگزاری موج، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۲۴ مهر ماه) و در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، تبصره ۱ ماده ۶۱ لایحه برنامه هفتم توسعه را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، دولت مکلف است نسبت به فعال‌سازی حداکثری ظرفیت‌های متنوع شهرستان بوموسی در استان هرمزگان با محوریت جزایر مربوطه با تاکید بر استقرار و ارائه خدمات برتر در سطوح فراملی، ملی و محلی و با در نظر گرفتن نظام حمل و نقل، پشتیبانی (لجستیک) و خدمات بازرگانی و توسعه مؤثر زیرساخت‌های انرژی و ارتباطات، صنعت و معدن و ایجاد توزیع خدمات اجتماعی شامل آموزش عالی، درمانی، فرهنگی، ورزشی و شناسایی و گسترش ظرفیت قلمروهای گردشگری و اقامتی و اقتصاد دریا محور اقدام نماید.

همچنین بر اساس بند (ب) ماده ۶۱ لایحه برنامه هفتم توسعه ، وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف است با همکاری وزارت راه و شهرسازی، ظرف شش ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون نسبت به شبانه روزی کردن فعالیت گمرک ات در مرزهای زمینی و بنادر بزرگ و پرتردد کشور اقدام نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه