English

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری ماده ۲۱۴ شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه به تخلفات محرزی که در گزارش تحقیق و تفحص آمده کمیسیون فرهنگی تصمیم گرفته است درخواست اعمال ماده ۲۱۴ کرده است و این مورد در کمیسیون به رای گذاشته شد و تمام اعضای فراکسیون فرهنگی به آن رای دادند.

تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری ماده ۲۱۴ شد

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: گزارش تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری به کمیسیون فرهنگی مجلس ارسال شده است و این تحقیق و تفحص در پنج مولفه تعریف می‌شود.

وی افزود: مولفه های این تحقیق و تفحص در مورد دوپینگ، اسب‌ها و واردات و صادرات میکروچیپ ها گزارش های جامعی توسط کمیته مربوطه به کمیسیون فرهنگی ارجاع داده شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه به تخلفات محرزی که در گزارش تحقیق و تفحص آمده کمیسیون فرهنگی تصمیم گرفته است درخواست اعمال ماده ۲۱۴ کرده است و این مورد در کمیسیون به رای گذاشته شد و تمام اعضای فراکسیون فرهنگی به آن رای دادند که به زودی گزارش آن در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

راستینه تصریح کرد: همچنین درباره این فدراسیون جلسات خوبی را با وزیر ورزش و جوانان آقای هاشمی داشتیم آن چیزی که قرار شد به صورت جدی پیگیری شود فدراسیون هایی همچون سوارکاری دارای مشکلات هستند در اولویت وزارت ورزش قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار بود انتخابات هیئت رییسه فدراسیون سوارکاری برگزار شود، بیان داشت: با توجه به تخلفات صورت گرفته این انتخابات در شهریور ماه برگزار نشد و قرار است وزارت ورزش هر چه زودتر به موضوعات این فدراسیون ورود پیدا کند و همچنین یکی از اولویت آقای هاشمی تعیین و تکلیف فدراسیون های دارای سرپرست است.

به گزارش خبرگزاری موج، نمایندگان در نشست علنی روز سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون فرهنگی در خصوص تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران موافقت کرده بودند.
پس از موافقت نمایندگان مجلس 13 نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به عنوان اعضای هیات تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری انتخاب شده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه