English

وزیر اطلاعات:

فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر به آغوش مردم و کشور بازگردند

وزیر اطلاعات گفت: فریب‌خوردگانی که خود را در اختیار دشمنان قرار داده‌اند به آغوش مردم ایران و کشور بازگردند و در آسایش،آرامش و امنیت زندگی‌کنند چون همکاری با دشمن به غیر ذلت نتیجه دیگری ندارد.

فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر به آغوش مردم و کشور بازگردند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خطیب در این مراسم که در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد:کسانی که به دنبال براندازی هستند با مدیریت رهبری و امام انقلاب و به لطف حضور مردم در دفاع از نظام،همواره شکست خورده و شکست‌ خواهند خورد.  

وزیر اطلاعات ادامه داد:جهاد تبیین خط شکن این راه است و در مقابله با جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان ،پیروزی‌های مردم و نظام و انقلاب اسلامی را پررنگ‌تر و بیشتر کند.  

حجت‌الاسلام خطیب اعلام کرد: وزارت اطلاعات در راستای تبیین موفقیت‌های ایران قوی در راستای برقراری امنیت و همچنین در راستای تاریخ‌نگاری از این پیروزی‌ها، به هنرمندان و نویسندگان کمک کند چون آنها سربازان و سرداران بازگویی این موفقیت‌ها هستند چون همین سربازان و سرداران از خط شکنان موثر در مقابله با دشمنانی همچون آمریکا،رژیم صهیونیستی و انگلیس هستند و این همان جهاد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

دراین مراسم،علی اکبر شیروانی مدیرعامل انتشارات سوره نکاتی را درباره کتاب سیطره بیان و بر ضرورت انتشار چنین کتاب‌هایی تاکید کرد.

سپس گلزار راغب نویسنده کتاب از مساعدت وزارت اطلاعات برای انتشار این تشکر کرد.

در بخش دیگر مراسم،مرتضی سرهنگی گفت:ادبیات دفاع در عرصه ملی قابل احترام است و هر نسلی این ادبیات را پررنگ‌تر می‌کند چون انرژی فداکاری نظامی را به انرژی فداکاری اجتماعی تبدیل می‌کند و ما به این فداکاری نیاز داریم.

در پایان مراسم با حضور وزیر اطلاعات، دادمان، رئیس حوزه هنری،مرتضی سرهنگی،زهره الهیان نماینده مردن تهران در مجلس و گلزار راغب، کتاب سیطره رونمایی و از چند خانواده شهید نیز تقدیر شد.

در این مراسم، علاوه بر نویسنده، جمعی از چهره‌های سیاسی، فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه و خانواده‌های شهدای ترور نیز حضور داشتند.

«سیطره» جدیدترین اثر کیانوش گلزار راغب، خاطرات هفت سال نفوذ «نادر کیانی» از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسئول پذیرش این سازمان رشد می‌کند. او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت فراوان به کشور باز می‌گردد و ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.

کتاب «سیطره» اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با نمایشگاه کتاب از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و روانه بازار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه