English

در جلسه کمیسیون شوراهای مجلس مطرح شد:

وزیر کشور نمایندگان را قانع کرد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ابراز داشت: وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوالات نمایندگان حضور یافت.

وزیر کشور نمایندگان را قانع کرد

به گزارش خبرگزاری موج، ولی‌الله بیاتی در تشریح نشست امروز (دوشنبه، ۲۰ شهریور ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر کشور به همراه جمعی از معاونان و استانداران در راستای بررسی سوالات نمایندگان در صحن کمیسیون حضور یافتند.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدامات وزارت کشور در خصوص رفع محرومیت از ۲ هزار و ۷۰۰ نقطه کشور و حذف موانع دست و پاگیر کارآفرینی خصوصاً در روستاها، تأخیر در رسیدگی به مطالبات مردمی خصوصاً حوزه تقسیمات کشوری، علت توزیع نامناسب امکانات و اعتبار در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، عدم برنامه ریزی و ساماندهی و تفکیک زباله‌ها در سراسر کشور، علت خالی بودن پست‌های سازمانی در بسیاری از فرمانداری‌ها به ویژه در مناطق محروم، علت آمار بالای تلفات جاده‌ای و عدم نظارت دقیق پلیس راهنمایی و رانندگی از جمله محورهای سوالات نمایندگان از وحیدی بود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عده‌ای از نمایندگان از پاسخ‌های ارائه شده قانع شدند، همچنین عده‌ای نیز سوالات خود را پس گرفتند و نهایتاً تعدادی از نمایندگان نیز درخواست به تعویق افتادن طرح سوال خود را ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه