English

رئیس جمهور در فردوس:

ایران قوی امروز در سایه "ما می‌توانیم" مورد توجه دنیا است

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز تجارت ما در منطقه رکورد زده است، گفت: همکاری و همراهی مردم با نظام، دشمنان را وادار کرده که به بسیاری از حقایق اذعان کنند.

ایران قوی امروز در سایه "ما می‌توانیم" مورد توجه دنیا است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با مردم شهرستان فردوس با بیان اینکه اربعین روز نماد و نمود اربعین حسینی است، اظهارکرد: برای زیارت سه رکن: زائر، مزور و رابطه بین قلب زائر و روح بلند مزور زائر وجود دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه با کلمه جاماندگان موافق نیستم  چرا که امکان ارتباط با امام حسین (ع) برای همه از هر کجای عالم موجود است، افزود: امام حسن عسکری می فرمایند سلام به امام حسین(ع) از نشانه های ایمان است.

رئیسی اضافه کرد: آنگونه خداوند به امام حسین (ع) وجاهت و آبرو داد، که هر کسی بخواهد به وجاهت برسد باید به حسین (ع) متوسل شوند.

وی گفت: همه چیز هالک بوده و آنچه می‌ماند وجه الله می باشد و کسی که وجه الله شد فنا ندارد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امام حسین (ع) به همه انسان ها و جوامع وجاهت می دهند، تصریح کرد: مردم ما هم حسینی هستند و کربلای حسین دل آنها را متوجه کسی می کند که می گویید من آمده ام برای همه موحدان، عارفان، عاشقان، مجاهدان، صالحان، عدالت خواهان، حق گرایان و حق خواهان و همه آنها که به انسان و نجاتش فکر می کنند و به تشکیل نظام قرآنی و حسینی فکر می کنند، الگو باشم.

وی یادآور شد: در زیارت اربعین خوانده ایم امام حسین (ع) خون خود را نثار کردند تا جامعه اهل تعقل و بصیرت باشد و در جهل غوطه ور نشود هر چند مستکبران می خواهند بر جهل جوامع سوار شوند.

رئیسی با بیان اینکه دشمن نمی خواهد اطلاع حقیقی و بصیرت واقعی را جوانان پیدا کنند و راه را از بی راهه تشخیص دهند، تصریح کرد:  برای اینکه این قسمت از بصیرت نباشد اگر شبکه ای جهل زدایی کند آن را تعطیل می کنند.

وی  با بیان اینکه استکبار جهانی مدعی آزادی قلم است اما اگر اندیشه ما مخالف با نگاه استثماری انها باشد نمی توانیم این اندیشه را به دنیا مخابره کنیم، بیان کرد: این اقدامات دشمن در واقع توهین به آزادی انسان و آحاد بشر و همه کتب دینی و فهم اندیشه انسان ها است.

وی تصریح کرد: چشم دل اگر کور شود، نمی گذارد انسان دوست را از دشمن بشناسد و شاخص های راه را گم می کند و بدون اطلاع عامل دشمن می شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن اراده کرد ما را متوقف سازد ولی نتوانست، تصریح کرد: رشد اقتصادی، رشد تولید و رشد تجهیزات تولید را نه تنها نتوانست متوقف سازد بلکه برعکس شد.

وی با بیان اینکه امروز تجارت ما در منطقه رکورد زده است، بیان داشت: ملت ایران با حضور همه جانبه خود دشمن را ناامید ساخته و ترفندهای دشمن کارساز نبوده است.

رئیسی ادامه داد: همکاری و همراهی مردم با نظام دشمنان را وادار کرده که به بسیاری از حقایق اذعان کنند.

وی با بیان اینکه امروز کشور نه تنها مورد توجه منطقه بلکه مورد توجه دنیا است، افزود: نشان دادیم که در حوزه های مختلف «ما می توانیم» محقق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه