English

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

آمریکا آرزوی ضربه زدن به ایران را به گور خواهد برد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به برخی جنایات آمریکا علیه ایران، تاکید کرد: آمریکا آرزوی ضربه زدن به ایران را به گور خواهد برد.

آمریکا آرزوی ضربه زدن به ایران را به گور خواهد برد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با ابراز شکرگزاری از  خداوند از اینکه  بار دیگر در سالروز تشکیل نیروی قدرتمندان هوایی ارتش توفیق حضور در محضر ملت ایران را کرامت فرمود تا در راستای عمل به فرمان گزارشی از وضعیت کنونی در پدافند را تبیین کند، درباره ابعاد و مشخصات نیروی پدافند در تراز انقلاب و مبتنی بر معیارهای قیام حسینی  به بیانات فرماندهی کل قوا به اهمیت و ضرورت پدافند هوایی در سامانه دفاعی کشور استناد کرد.

وی با این استناد گفت: رهبری در چند سال اخیر بیش از ۶۰۰ مرتبه به اهمیت و اولویت پدافند هوایی به‌عنوان خط مقدم دفاعی کشور در برابر تهدیدهای هوا فضای دشمن اشاره فرموده‌اند که این وظیفه ما را در قبال دفاع از آسمان حریم آسمان ولایت دوچندان می‌کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش  با تبریک هفته دولت به دولتمردان، ادامه داد: در ماه محرم و ایام عزاداری قرار داریم، قیام عاشورا برای بندگان آزاده مملو از درس و عبرت است. صیانت از اسلام و ارزش‌های متعالی آن و امر به معروف و نهی از منکر بخشی از درس‌های بزرگ قیام عاشورا برای همه اعصار است.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه آمریکا از هیچ جنایتی علیه ملت ایران و ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی فروگذار نکرده، اظهار کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله در روزهای آغازین پیروزی انقلاب، دخالت مستقیم نظامی در خلیج‌فارس، هدف قراردادن هواپیمای بی‌دفاع ایرانی در آب‌های خلیج‌فارس، اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه همه‌جانبه با هدف قراردادن زیرساخت‌های اقتصادی کشور، تلاش برای ایجاد اجماع جهانی در مجامع بین‌المللی، حمایت از آشوب‌ها و اغتشاشات و تلاش برای نفوذ و تهاجم فرهنگی و نابودی هویت فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی بخشی از نمونه‌های جنگ ترکیبی سردمداران آمریکا و مزدورانش علیه جمهوری اسلامی ایران بود که این هدف را به گور خواهند برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه